Σε πρώτο πλάνο η νέα Mercedes E-Class Coupe [vid]

Με περίσσεια στιλ και ότι καλό έχει να επιδείξει το σασί της νορμάλ E-Class, η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την κουπέ έκδοση αμαξώματος…

Ανέκαθεν τα κουπέ αμαξώματα ή αν θέλετε αυτά με τις λιγότερες πόρτες έχουν ένα πιο γοητευτικό τόνο και την άποψη αυτή έρχεται να ενισχύσει και η νέα E-Coupe που θα κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο στο παγωμένο Ντιτρόιτ. Πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα κουπέ που έχουμε δει τελευταία, κάτι που ισχύει και για την C-Coupe. Από την οποία έχει υιοθετηθεί η κόμπακτ αισθητική του πίσω τμήματος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα, ενώ μπροστά υπάρχει το χαρακτηριστικά μεγάλο καπό με έντονο ανάγλυφο και γενικότερα η εμφάνιση παραπέμπει τόσο στο μεγαλύτερο της S-Class όσο και στο μικρότερο της C.

Βασισμένη στη πλατφόρμα MRA η E-Class Coupe είναι κατά 12,3 εκ. μακρύτερη (συνολικά στα 4,826 μέτρα) από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει, ενώ αυξημένο είναι τόσο το πλάτος (+7,4 εκ. με συνολικό στα 1,860 μέτρα), όσο και το ύψος (+3,2 εκ., συνολικό στα 1,430 μέτρα).  Όπως και στην προηγούμενη γενιά έτσι και σε αυτήν το σημείο αναγνώρισης στο προφίλ της είναι το τρίτο πίσω παράθυρο, που είναι σταθερό. Τα άλλα που κατεβαίνουν φυσικά δεν έχουν πλαίσια, γεγονός που κολακεύει ιδιαίτερα την εικόνα της, ειδικά αν είναι ανοιχτά. Η εμφάνισή της κολακεύεται και από τη χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά ανάρτησή της σε σχέση με τη σεντάν.

  • 16C950_04

  • 16C946_29

  • 16C946_30

  • 16C946_36

  • 16C946_38

  • 16C946_41

  • 16C946_43

  • 16C946_46

  • 16C946_57

  • 16C946_62

  • 16C948_04

  • 16C946_01

  • 16C948_07

  • 16C948_09

  • 16C948_10

  • 16C948_15

  • 16C948_53

  • 16C948_57

  • 16C948_94

  • 16C948_98

  • 16C948_09

  • 16C950_04

  • 16C946_10

  • 16C946_11

  • 16C946_13

  • 16C946_16

  • 16C946_18

  • 16C946_24

  • 16C946_27

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την ερχόμενη άνοιξη με δύο επίπεδα εξοπλισμού (Avantgarde και AMG Line) και 4 εκδόσεις κινητήρων. Μία diesel με τον τετρακύλινδρο των 2.000 κ.εκ. και των 194 ίππων της E 220 d και τρείς βενζίνης. Οι δύο είναι επίσης τετρακύλινδροι, 2.000 κ.εκ. με 184 και 245 ίππους για τις Ε 200 και Ε 300 αντίστοιχα και ο ένας -αυτός της Ε 400 4MATIC, που όπως λέει και η επωνυμία της είναι στάνταρ τετρακίνητη- V6 3.000 κ.εκ. με 333 ίππους. Στην πορεία θα ακολουθήσουν οι top E 63 AMG με τον V8 των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo και η AMG 450 με τον 3.0 V6 που επίσης έχει δύο υπερτροφοδότες.

Δεδομένο είναι πως η E-Coupe διαθέτει όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα Gran Turismo. Δηλαδή ένα πολυτελές εσωτερικό με άνετες θέσεις για τέσσερις και πλήρη εξοπλισμό, είτε αυτό αφορά την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού είτε την διασύνδεση smartphones και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων. Το ταμπλό με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς προέρχεται από τη λιμουζίνα, γεγονός που σημαίνει πως και εδώ είναι διαθέσιμο, με επιπλέον χρέωση, ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών.

Exit mobile version