Η BMW παρουσίασε ένα ακόμα μοντέλο στην σειρά των υβριδικών της iPerformance, αυτή την φορά την πρώτη υβριδική έκδοση στην πορεία της γνωστής «πεντάρας»…
2017-bmw-530e-1
2017-bmw-530e-10
2017-bmw-530e-11
2017-bmw-530e-12
2017-bmw-530e-13
2017-bmw-530e-14
2017-bmw-530e-16
2017-bmw-530e-17
2017-bmw-530e-18
2017-bmw-530e-19
2017-bmw-530e-1_0
2017-bmw-530e-2
2017-bmw-530e-20
2017-bmw-530e-21
2017-bmw-530e-23
2017-bmw-530e-24
2017-bmw-530e-25
2017-bmw-530e-26
2017-bmw-530e-27
2017-bmw-530e-28
2017-bmw-530e-3
2017-bmw-530e-4
2017-bmw-530e-5
2017-bmw-530e-5_0
2017-bmw-530e-6
2017-bmw-530e-7
2017-bmw-530e-8
2017-bmw-530e-9
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής από τρία προγράμματα, τα Auto eDrive, Max eDrive και Battery Control. Στην πρώτη περίπτωση λειτουργούν μαζί βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας, όπως σε κάθε υβριδικό, χωρίς να επιτρέπεται η πτώση της τάσης της μπαταρίας κάτω από ένα όριο, ενώ επιτρέπεται καθαρή ηλεκτροκίνηση -για λίγα πάντως χιλιόμετρα- με ταχύτητες έως και περίπου 90 χλμ./ώρα.