Άνοδος πωλήσεων για την Peugeot το 2016

RANGE PHOTO

Σε ανοδική τροχιά εξακολουθεί να βρίσκεται η PEUGEOT στην ελληνική αγορά και το 2016, με 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων και μερίδιο αγοράς 7,2%, εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015.

Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot σημειώθηκε και στα δύο κανάλια πώλησης – λιανική και εταιρικές – και οφείλεται στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 208 με 2.387 ταξινομήσεις και διείσδυση 43% στις συνολικές πωλήσεις επιβατικών της μάρκας, καθώς και του Peugeot 108 με 1.192 ταξινομήσεις και διείσδυση 21% αντίστοιχα. Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2015 ακολούθησαν και τα υπόλοιπα μοντέλα, όπως το 308 (αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2015 κατά 40%), το 2008 (αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το 2015 κατά 47%) αλλά και νέο SUV Peugeot 3008 το οποίο λανσαρίστηκε στην αγορά μας τέλος Νοεμβρίου και έχει ήδη σημειώσει ένα πολύ υψηλό πορτοφόλι παραγγελιών.

Αντίστοιχα, η συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε επίσης αύξηση της τάξεως του 3,8% με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 την προηγούμενη χρονιά.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 και για την PEUGEOT Professionnel η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.

Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει  παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (LTR & RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης – με τους δεύτερους να βραβεύονται δεύτερη συνεχή χρονιά – σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων  (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι  ασφαλώς οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην πρώτη πεντάδα της αγοράς.

Exit mobile version