Το ανανεωμένο Yaris παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία και μέσα στην χρονιά θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη με νέο μοτέρ που θα αντικαταστήσει τον μικρότερο του 1,33 λίτρου…
Μάλιστα για πρώτη φορά η Toyota ενσωματώνει στον κινητήρα αυτό μια υδρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής η οποία στόχο έχει να περιορίσει την θερμοκρασία της εξάτμισης, κάτι που οδηγεί στις μικρότερες απαιτήσεις του κινητήρα για πλούσιο μίγμα. Επίσης ο νέος κινητήρας έχει και αυτός την τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής VVT-iE (Variable Valve Timing intelligent system Electric Motor), o οποίος χρησιμοποιεί βαλβίδα που ελέγχεται ηλεκτρονικά. Αξιοσημείωτη είναι η υψηλή σχέση συμπίεσης που φτάνει το 13,5, ενώ υπάρχει EGR επανακυκλοφορία καυσαερίων.
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το Yaris 1,5 θα φθάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 11,0 δευτερόλεπτα (0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το 1,3). Το νέο μοτέρ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Πολωνίας και αποτελεί επένδυση 161 εκατομμυρίων δολαρίων.