Προκειμένου να το διαπιστώσουν οι άνθρωποι του YouTube’s Engineering Explained τοποθέτησαν μια θερμική κάμερα πάνω από τον κινητήρα ενός Subaru Crosstrek του 2016…
Σε αυτό το χρονικό διάστημα και όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, το φίλτρο λαδιού και το δυναμό είχαν σχεδόν φτάσει την κανονική τους θερμοκρασία λειτουργίας, ενώ αντίθετα η μπαταρία εξακολουθούσε να είναι παγωμένη. Αλήθεια, γνωρίζετε πως στους σύγχρονους κινητήρες με τα εξελιγμένα συστήματα ψεκασμού δεν απαιτείται το κλασικό ζέσταμα που πλέον μόνο κακό μπορεί να κάνει;