Η 4η γενιά Kia Rio θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι σε πέντε εκδόσεις κινητήρων και με τιμή πώλησης που θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές…
Στον τομέα της πρακτικότητας υπάρχουν περισσότερες και πιο καλοσχεδιασμένες θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί και θα βολευτούν με σχετική άνεση δύο ενήλικες στα πίσω καθίσματα και με αρκετό αέρα για τα γόνατα. Παράλληλα μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες μίας μικρής οικογένειας χάρη και στο πορτμπαγκάζ των 325 λίτρων (+37 σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο) που έχει σωστό σχήμα ώστε να χωρούν βολικά αποσκευές και μπαγκάζια.
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-1
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-3
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-5
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-17
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-7
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-10
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-8
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-11
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-4
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-13
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-14
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-15
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-9
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-6
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-16
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-2
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-25
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-22
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-18
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-21
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-19
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-12
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-23
kia-rio-lisbon-test-drive-2017-24
Το νέο KIA Rio βασίζεται στο πλαίσιο του Hyundai i20 με τους ειδικούς να έχουν ενισχύσει διάφορα σημεία του σασί ώστε το αυτοκίνητο να διαφοροποιείται δυναμικά από το πιο «soft» Hyundai. Η γκάμα των κινητήρων με την οποία θα διατεθεί στην χώρα μας το νέο Rio περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις με στάνταρτ το start/stop: την ατμοσφαιρική 1.2 με 84 ίππους, την τούρμπο 1.0 T-GDI με 100 και 120 ίππους και τις ντίζελ 1.4 CRDi με 77 και 90 άλογα και 6άρι σασμάν.
Θετική έκπληξη αποτελεί το στήσιμο του αυτοκινήτου που είναι τόσο σφιχτό όσο χρειάζεται για να είναι διασκεδαστικό στον δρόμο και τόσο μαλακό όσο πρέπει για να διασφαλίζονται τα επίπεδα άνεσης που θα περίμενες (αν και ανάρτηση της έκδοσης First Edition με τις 17άρες ζάντες θα μπορούσε να έχει καλύτερη απόσβεση). Γενικά το set-up του νέου Rio θα έλεγα πως έχει ταιριάζει γάντι στο οδηγικό στιλ ενός Ευρωπαίου με το ηλεκτρομηχανικό υποβοηθούμενο τιμόνι να έχει καλή ακρίβεια και να είναι ελαφρύ όσο πρέπει ώστε το αυτοκίνητο να είναι ευκολοδήγητο στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ βαραίνει στις υψηλότερες.
Από την στάνταρ έκδοση εξοπλισμού περιλαμβάνει όλα τα βασικά και πλήρη διασύνδεση με smartphone, ενώ η οθόνη 7 ιντσών υπάρχει στις πλουσιότερες εκδόσεις με σύστημα keyless και 17άρες ζάντες, ενώ κίνητρο για την απόκτηση κάθε μοντέλου της KIA αποτελεί η 7ετής εγγύηση. Αλλά περισσότερα θα έχουμε να πούμε αρχές καλοκαιριού και από την σχετική δοκιμή του αυτοκινήτου στους ελληνικούς δρόμους, ενώ αξιοσημείωτο είναι πως το τωρινό Rio με τον ντίζελ των 1.100 κ.εκ. θα διατίθεται από 11.990 ευρώ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων (εδώ ο νέος τιμοκατάλογος της KΙΑ, εδώ όλων των νέων μοντέλων).