Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα στο πρώτο 4μηνο του 2017 για τη ŠKODA στην Ελληνική αγορά, η οποία σημείωσε μία αύξηση πωλήσεων 117%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε πωλήσεις 1.088 αυτοκινήτων, έναντι 502 στην αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Να σημειωθεί ότι, σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών έπαιξε η ανταγωνιστικότητα και η ελκυστικότητα των μοντέλων της ŠKODA, τα οποία ανανεώνονται σχεδιαστικά και εξοπλίζονται συνεχώς με νέες τεχνολογίες και συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποστήριξης του οδηγού, προσφέροντας έξυπνες και καινοτόμες λύσεις, διευρύνοντας έτσι το ποσοστό κάλυψης των αναγκών του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.
Σημαντική επίσης είναι και η συνεισφορά των αντιπροσώπων του Επίσημου Δικτύου της ŠKODA, οι οποίοι ανταποκρίνονται θετικά στη νέα εποχή της μάρκας στην Ελλάδα και προσαρμόζονται στα νέα πρότυπα του εργοστασίου, αναβαθμίζοντας συνεχώς τις εκθέσεις κι εκπαιδεύοντας τα στελέχη τους.
Όπως δήλωσε ο κ. Ανδρέας Χαλμπές, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing ŠKODA: «Η δυναμική πορεία της μάρκας θα συνεχιστεί και στο επόμενο διάστημα του 2017 και σε αυτό θα βοηθήσει πέραν της στρατηγικής μας, η έλευση νέων μοντέλων όπως το Kodiaq, τα Octavia, Octavia RS και Scout, το Rapid, το Citigo, καθώς και νέο Karoq στο οποίο οι σχεδιαστικές πινελιές ακολουθούν τις νέες τάσεις της σχεδιαστικής αντίληψης και φιλοσοφίας της μάρκας».