Για τους petrolhead η απόληξη της εξάτμισης ήταν μία ένδειξη για τις ικανότητες του αυτοκινήτου και ίσως το ποσό… επένδυσης σε διαφόρου τύπου -και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας- aftermarket επεμβάσεις…
Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται βλέπουμε από απλά Skoda Octavia RS μέχρι και Ferrari (ναι ακόμα και Μαρανέλο υπέκυψε σ’ αυτή την μόδα). Τα περισσότερα από αυτά αποδεικνύονται “μαϊμού” σε ότι αφορά το μέγεθος και αρκετές φορές το πλήθος των τελικών της εξάτμισης, καθώς πίσω από την λογική “bigger is better” κρύβεται όχι ένας μηχανικός αλλά ένας σχεδιαστής που έτσι του φάνηκε καλύτερο.
Το σίγουρο είναι ότι η μόδα αυτή μάλλον θα εγκατασταθεί στην αυτοκίνηση, όσο θα προχωρούμε σε πιο σύνθετες μορφές κινητήρων, με ηλεκτρικά μοτέρ και “ψόφιους” κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μέχρι τότε ρίξτε μια ματιά στα σούπερ αυτοκίνητα δίπλα σας και προσέξτε καλύτερα γιατί το μέγεθος δεν είναι το παν (τουλάχιστον στις εξατμίσεις…).