Πέρα από την αποδοτικότερη λειτουργία η προσθήκη ενός επιπλέον στροβιλοσυμπιεστή προσφέρει ακόμη μικρότερο lag, καλύτερη απόκριση από χαμηλότερες στροφές…
Η γερμανική εταιρία χρησιμοποιεί δύο διαφορετικής σχεδίασης turbo, ένα μεταβλητής γεωμετρίας για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές, και ένα μεγαλύτερο σταθερής γεωμετρίας για τις υψηλές στροφές. Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι την λύση bi-turbo έχει ήδη επιλέξει η εταιρία για τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, των 231 ίππων, ο οποίος όμως και αυτός θα δεχθεί αρκετές βελτιώσεις στο άμεσο μέλλον, και ίσως και μία μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη.