Τι ρόλο… βαράει το Toyota FT-AC;

Στο Λος Άντζελες οι Ιάπωνες παρουσίασαν ένα πρωτότυπο μοντέλο που ίσως και να φωτογραφίζει τον αντικαταστάτη του επόμενου FJ Cruiser…

Στην Βόρεια Αμερική η Toyota (μαζί με τη Lexus) σημειώνουν πολύ μεγάλη επιτυχία, κάτι που δεν ισχύει τόσο για την Ευρώπη με εξαίρεση ορισμένες αγορές όπως η ελληνική. Για παράδειγμα το RAV4 στις ΗΠΑ είναι από τα δημοφιλέστερα SUV (όταν στην Ευρώπη πουλάει το C-HR) και για αυτό οι Ιάπωνες επέλεξαν το Λος Άντζελες για να παρουσιάσουν το FT-AC, ένα concept SUV για life-style αποδράσεις.

Του οποίου η ονομασία προέρχεται από το «Future Toyota Adventure Concept» και ενδεχομένως να προλογίζει ένα ιδιαίτερο μοντέλο με συμπαγείς διαστάσεις, όλα τα καλά ενός off-road (το concept είναι ντυμένο με προστατευτικά πλαστικά, ποδιές, 20άρες ζάντες κ.α.), με πλήρη διασύνδεση και δυνατότητα λήψης βίντεο ή απευθείας streaming στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (εξού οι κάμερες στους καθρέπτες). Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι το επόμενο FJ Cruiser που τα είχε πάει πολύ καλά στην αμερικάνικη αγορά.

  • Toyota_FTAC_Concept_01

  • Toyota_FTAC_Concept_10

  • Toyota_FTAC_Concept_12

  • ProEXR File Description=Attributes=cameraAperture (float): 36cameraFNumber (float): 8cameraFarClip (float): 1e+30cameraFarRange (float): 100000cameraFocalLength (float): 161.686cameraFov (float): 12.7048cameraNearClip (float): 0cameraNearRange (float): 0cameraProjection (int): 0cameraTargetDistance (float): 278.628cameraTransform (m44f): [{0.331081, -0.943336, 0.0224108, -84.5502}, {-0.943602, -0.330988, 0.00786337, -194.526}, {-1.56462e-07, -0.0237503, -0.999718, 180.679}, {0, 0, 0, 1}]channels (chlist)compression (compression): ZipdataWindow (box2i): [0, 0, 5615, 3743]displayWindow (box2i): [0, 0, 5615, 3743]lineOrder (lineOrder): Increasing Yname (string): ""pixelAspectRatio (float): 1screenWindowCenter (v2f): [0, 0]screenWindowWidth (float): 1type (string): "scanlineimage"vrayInfo/vrayrevision (string): "27439 Jun 1 2017 17:04:52"=Channels=A (half)B (half)G (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.B (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.G (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.R (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.B (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.G (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.R (half)MM_Paint_Chrome_Glass.B (half)MM_Paint_Chrome_Glass.G (half)MM_Paint_Chrome_Glass.R (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.B (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.G (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.R (half)R (half)VRayBumpNormals.X (half)VRayBumpNormals.Y (half)VRayBumpNormals.Z (half)VRayCryptomatte.A (half)VRayCryptomatte.B (half)VRayCryptomatte.G (half)VRayCryptomatte.R (half)VRayCryptomatte00.A (float)VRayCryptomatte00.B (float)VRayCryptomatte00.G (float)VRayCryptomatte00.R (float)VRayCryptomatte01.A (float)VRayCryptomatte01.B (float)VRayCryptomatte01.G (float)VRayCryptomatte01.R (float)VRayCryptomatte02.A (float)VRayCryptomatte02.B (float)VRayCryptomatte02.G (float)VRayCryptomatte02.R (float)VRayDiffuseFilter.B (half)VRayDiffuseFilter.G (half)VRayDiffuseFilter.R (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.B (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.G (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.R (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.B (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.G (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.R (half)VRayGlobalIllumination.B (half)VRayGlobalIllumination.G (half)VRayGlobalIllumination.R (half)VRayLighting.B (half)VRayLighting.G (half)VRayLighting.R (half)VRayReflection.B (half)VRayReflection.G (half)VRayReflection.R (half)VRayRefraction.B (half)VRayRefraction.G (half)VRayRefraction.R (half)VRaySampleRate.B (half)VRaySampleRate.G (half)VRaySampleRate.R (half)VRaySpecular.B (half)VRaySpecular.G (half)VRaySpecular.R (half)VRayWireColor.B (half)VRayWireColor.G (half)VRayWireColor.R (half)Z (float)

  • ProEXR File Description=Attributes=cameraAperture (float): 36cameraFNumber (float): 8cameraFarClip (float): 1e+30cameraFarRange (float): 100000cameraFocalLength (float): 96.3168cameraFov (float): 21.171cameraNearClip (float): 0cameraNearRange (float): 0cameraProjection (int): 0cameraTargetDistance (float): 591.051cameraTransform (m44f): [{-0.784404, 0.619593, 0.0285601, 811.395}, {0.620251, 0.783572, 0.0361188, 495.623}, {-4.47035e-08, 0.0460461, -0.998939, 186.641}, {0, 0, 0, 1}]channels (chlist)compression (compression): ZipdataWindow (box2i): [0, 0, 5615, 3743]displayWindow (box2i): [0, 0, 5615, 3743]lineOrder (lineOrder): Increasing Yname (string): ""pixelAspectRatio (float): 1screenWindowCenter (v2f): [0, 0]screenWindowWidth (float): 1type (string): "scanlineimage"vrayInfo/vrayrevision (string): "27439 Jun 1 2017 17:04:52"=Channels=A (half)B (half)G (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.B (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.G (half)MM_Badging_Plastic_UnderBody.R (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.B (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.G (half)MM_Lamps_Front_Rear_Side.R (half)MM_Paint_Chrome_Glass.B (half)MM_Paint_Chrome_Glass.G (half)MM_Paint_Chrome_Glass.R (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.B (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.G (half)MM_Rimz_Tire_Brakes.R (half)R (half)VRayBumpNormals.X (half)VRayBumpNormals.Y (half)VRayBumpNormals.Z (half)VRayCryptomatte.A (half)VRayCryptomatte.B (half)VRayCryptomatte.G (half)VRayCryptomatte.R (half)VRayCryptomatte00.A (float)VRayCryptomatte00.B (float)VRayCryptomatte00.G (float)VRayCryptomatte00.R (float)VRayCryptomatte01.A (float)VRayCryptomatte01.B (float)VRayCryptomatte01.G (float)VRayCryptomatte01.R (float)VRayCryptomatte02.A (float)VRayCryptomatte02.B (float)VRayCryptomatte02.G (float)VRayCryptomatte02.R (float)VRayDiffuseFilter.B (half)VRayDiffuseFilter.G (half)VRayDiffuseFilter.R (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.B (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.G (half)VRayExtraTex_ZZ__Dirt.R (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.B (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.G (half)VRayExtraTex_ZZ__Top_Down.R (half)VRayGlobalIllumination.B (half)VRayGlobalIllumination.G (half)VRayGlobalIllumination.R (half)VRayLighting.B (half)VRayLighting.G (half)VRayLighting.R (half)VRayReflection.B (half)VRayReflection.G (half)VRayReflection.R (half)VRayRefraction.B (half)VRayRefraction.G (half)VRayRefraction.R (half)VRaySampleRate.B (half)VRaySampleRate.G (half)VRaySampleRate.R (half)VRaySpecular.B (half)VRaySpecular.G (half)VRaySpecular.R (half)VRayWireColor.B (half)VRayWireColor.G (half)VRayWireColor.R (half)Z (float)

  • Toyota_FTAC_Concept_14

  • Toyota_FTAC_Concept_08

  • Toyota_FTAC_Concept_09

  • Toyota_FTAC_Concept_03

  • Toyota_FTAC_Concept_02

Exit mobile version