Ο Kenichi Yamamoto ήταν ο μηχανικός και αργότερα ο διευθυντής της Mazda που εισήγαγε και καθιέρωσε τον περιστροφικό κινητήρα ως ένα έμβλημα της μάρκας…
Ο Yamamoto γεννήθηκε το 1922 στην Hiroshima και αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο του Τόκιο το 1944. Στην διάρκεια του πολέμου είχε την επίβλεψη μιας αεροπορικής εταιρίας, ενώ αργότερα ασχολήθηκε με συστήματα μετάδοσης. Κάποια στιγμή την δεκαετία του 1950 ξεκίνησε να δουλεύει πάνω σε ένα νέο κινητήρα για ένα τρίτροχο φορτηγάκι της Mazda.
Το 1991 οι Ιάπωνες έγραψαν ιστορία με το 787Β, το μόνο αγωνιστικό που έχει κερδίσει Le Mans με μη εμβολοφόρο κινητήρα. Ένα χρόνο αργότερα ο Yamamoto αποσύρθηκε, αλλά το μηχανολογικό του πνεύμα και αυτό των 47 Σαμουράι συνεχίζει να υπάρχει με την εταιρία να ετοιμάζει τη γενιά κινητήρων Skyactiv-X με τεχνολογία μεταβλητής συμπίεσης (VCR).