Πρώτη επαφή με τα νέα Subaru Impreza & XV [first drive]

Το νέο Impreza κοστίζει από 22.700€ στην βασική έκδοση 1.6i με τους 114 ίππους, ενώ με τον ίδιο κινητήρα οι τιμές για το νέο XV ξεκινούν από τις 25.980€.

Η πρώτη επαφή με το νέο Subaru Impreza έγινε με το νέο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 MPI (με ψεκασμό πολλαπλών σημείων). Αποδίδει 114 ίππους και 150 Nm ροπής με 0-100 σε 12,4 δλ. και τελική κατασκευαστή στα 180 χλμ./ώρα. Ο νέος boxer προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις, τουλάχιστον για όποιον δεν έχει καλομάθει στο τούρμπο. Από την άλλη, το Impreza είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με την τετρακίνητη ασφάλεια που εμπνέει τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο και στις κλειστές στροφές.

Εδώ να πούμε πως όλες οι εκδόσεις κινητήρων (ντίζελ δεν υπάρχει και ούτε προβλέπεται) συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic («κοντό» δεν υπάρχει σε καμία έκδοση). Πρόκειται για το γνωστό CVT που έχει βελτιωμένη λειτουργία και που στις δίλιτρες εκδόσεις διαθέτει και χειροκίνητες αλλαγές με 7 διαβαθμίσεις. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,46 μέτρα με το μεταξόνιο των 2,67 μέτρων να εξασφαλίζει καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες. To ταμπλό είναι σύγχρονο στην όψη και με την γνωστή καλή ποιότητα της Subaru, ενώ το πορτμπαγκάζ και στα δύο μοντέλα είναι στα 385 λίτρα.

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (2)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (3)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (4)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (5)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (6)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (7)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (8)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (9)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (10)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (11)

  • Subaru Impreza test caroto drive 2018 (1)

Το XV το οδηγήσαμε στην δίλιτρη έκδοση. Μας εντυπωσίασε με την άνεση της ανάρτησης και τις εκτός δρόμου δυνατότητες του (απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 220 χλστ., γωνίες πρόσβασης και διαφυγής στις 18 και 29 μοίρες αντίστοιχα) όπως διαπιστώσαμε στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου. Εδώ οι επιδόσεις είναι σαφώς καλύτερες αφού τα 156 άλογα και τα 196 Nm του επίσης ατμοσφαιρικού μοτέρ (εδώ με άμεσο ψεκασμό) κινούν αγόγγυστα το αμάξωμα. Φυσικά στην βίαιη επιτάχυνση υπάρχει το χαρακτηριστικό ανέβασμα στροφών του κινητήρα και κατά συνέπεια του θορύβου που σε ένα βαθμό καταστέλλεται από την καλή ηχομόνωση.

Και στα δύο μοντέλα η τετρακίνηση S-AWD εξακολουθεί να έχει κεντρικό διαφορικό (με συνεκτική σύζευξη) και χαρακτηριστικά torque vectoring επιβραδύνοντας τους εσωτερικούς τροχούς στην διάρκεια μιας στροφής για βέλτιστη κατευθυντικότητα. Η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες είναι 60/40 μπροστά/πίσω σε νορμάλ συνθήκες κίνησης. Το X-Mode ελέγχει τόσο την κατάβαση ενώ συγκρατεί το αυτοκίνητο στις ανηφόρες.

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (2)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (3)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (4)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (5)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (6)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (7)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (8)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (9)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (10)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (11)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (12)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (13)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (14)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (15)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (16)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (17)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (18)

  • Subaru XV caroto test drive 2018 (1)

Στη νέα τους γενιά τόσο το Impreza όσο και η SUV εκδοχή του (το XV) βασίζονται στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) η οποία διασφαλίζει μεγαλύτερο βαθμό δυσκαμψίας από 70% έως 100%. Η πίσω αντιστρεπτική είναι αρθρωμένη στο αμάξωμα και όχι στην ανάρτηση μειώνοντας τις κλίσεις έως 50%.

Σημαντική είναι η δουλειά που έχουν κάνει οι Ιάπωνες στον τομέα της παθητικής ασφάλειας όσο και στα ηλεκτρονικά αφού το ολοκληρωμένο σύστημα Eyesight (προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, με Adaptive Cruise Control, Automatic Pre-Collision Braking και Lane Departure μαζί με Lane Keep Assist λειτουργία ως στάνταρ) είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται το μεταλλικό χρώμα.

Συμπερασματικά τα νέα Subaru Impreza και XV αποτελούν δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα με ειδικό βάρος. Η υψηλή τιμή πώλησης αντισταθμίζεται από την made in Japan αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής και τα δύο μοντέλα απευθύνονται σε οδηγούς που γνωρίζουν τι θέλουν και με συγκεκριμένες -πρωτίστως τετρακίνητες- ανάγκες. Περισσότερα θα έχουμε να πούμε στην αναλυτική μας δοκιμή. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις τιμές πώλησης αναλυτικά. Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Impreza και εδώ του νέου XV.

Exit mobile version