Για όσους θεωρούν πως το μάρκετινγκ είναι τέχνη ή επιστήμη, τότε δεν χωρά αμφιβολία πως ο Elon Musk, ο άνθρωπος που έστειλε ένα Roadster στο διάστημα, τα έχει καταφέρει περίφημα…
Η Tesla είναι το φαινόμενο της δεκαετίας αφού έχει καταφέρει να καθιερωθεί στον παγκόσμιο χάρτη και ανάμεσα σε κολοσσούς. Το 2016 η Tesla κατάφερε να πουλήσει κάτι παραπάνω από 76.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως όταν η GM άγγιξε τα 9,96 εκατομμύρια μοντέλα. Και όμως, αν ρωτήστε κάποιον για το ηλεκτρικό Bolt μάλλον δεν θα του λέει κάτι σε σχέση με ένα Model S.
Προσέξτε, δεν μιλάμε για το βασικό μοντέλο της Tesla, το οποίο όταν πάρει μπροστά θα αρχίσει να βάζει χρήμα στα ταμεία της μάρκας καθησυχάζοντας τους επενδυτές και την μετοχή. Ωστόσο, η γραμμή παραγωγής στο Freemont για το Model 3 σταμάτησε για πέντε ημέρες μέσα στον Φεβρουάριο. H επίσημη δικαιολογία της Tesla ήταν ότι αυτό κρίθηκε απαραίτητο για να γίνουν κάποιες βελτιώσεις στην γραμμή παραγωγής και ότι είναι συνηθισμένο. Όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τους μεγάλους κατασκευαστές οι οποίοι λύνουν αυτού του είδους τα προβλήματα χωρίς να σταματούν την παραγωγή των μοντέλων τους.
Προσέξτε και πάλι, μιλάμε για το παράδοξο της Tesla που οικονομικά σημειώνει μόνο ζημιές. Μία εταιρία που με 75.000 πωλήσεις τον χρόνο σε όλο τον κόσμο έχει κεφαλαιοποίηση 55,3 δισεκατομμύρια δολάρια και που ξεπερνά π.χ. την GM όσο και την Ford. Κάποιοι το λένε και «φούσκα», σε μία περίοδο που στην χώρα μας έχουμε δει και βαρύγδουπους τίτλους που θέλουν την Tesla να φτιάχνει εργοστάσιο στην Ελλάδα.