Στο 38% η αύξηση στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών oχημάτων της εταιρείας το 2017, φτάνοντας τις 406.300 μονάδες – Ένα υβριδικό Toyota διανύει πάνω από το 50% της διαδρομής του με μηδενική κατανάλωση καυσίμων, κινούμενο αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, με τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της, να μειώνεται κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης. Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.
Εντωμεταξύ, στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο. Πιο αναλυτικά, 3.336 Έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%. Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών ‘’επί ελληνικού εδάφους’’, αναφέρονται εδώ: https://www.toyota.gr/hybrid/proof-drive.json
Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους.
Για την περαιτέρω επίτευξη των στόχων της, η Toyota πρόκειται να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα ΗEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.