H ΒΜW σχεδιάζει διαφορετικές μπαταρίες για κάθε μοντέλο της

Η ΒΜW σκοπεύει να δημιουργήσει ένα δικό της κέντρο έρευνας και εξέλιξης μπαταριών, όπου θα σχεδιάζει (όχι και να παράγει) μπαταρίες και να τις εξελίσσει με το δικό της λογισμικό.

Στόχος είναι η κατασκευή διαφορετικών μπαταριών για κάθε μοντέλο. Για παράδειγμα οι μπαταρίες για ένα κουπέ θα πρέπει να έχουν μικρό ύψος έτσι ώστε να διατηρείται το κέντρο βάρους χαμηλά. Αντίθετα σε ένα SUV θα μπορεί να υπάρχει μία διαφορετική σχεδίαση με στόχο μία καλύτερη κατανομή εμπρός πίσω. Η εταιρία θέλει να έχει αυτού του είδους τις διαφορετικού μεγέθους μπαταρίες έτοιμες μέχρι το 2021 για να μπουν στο i9 που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Dingolfing στην Γερμανία.

Το 2021 η BMW θα προχωρήσει στην παρουσίαση και άλλων ηλεκτρικών μοντέλων, βασισμένα σε δύο νέες πλατφόρμες, την FAAR για προσθιοκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα, καθώς και μία μετεξέλιξη της ήδη υπάρχουσας CLAR για τα πισωκίνητα μοντέλα της. Οι νέες πλατφόρμες θα μπορούν να ενσωματώσουν τρεις διαφορετικές συστοιχίες μπαταριών (από 60 kWh έως και 120 kWh) παρέχοντας αυτονομίες από τα 450 έως και πάνω από τα 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Το βάρος των μπαταριών θα κυμαίνεται από μισό έως έναν τόνο!

Exit mobile version