Οι δοκιμές στη πίστα επιβεβαίωσαν την επιτυχή ενσωμάτωση των μπαταριών του e-Racer, οι οποίες αποτελούνται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμούν με μια μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα!
Η CUPRA έφερε το e-Racer για πρώτη φορά σε πίστα αγώνων στο Zagreb της Κροατίας προκειμένου να δοκιμάσει την ενσωμάτωση της ηλεκτρικής μπαταρίας με τα υπόλοιπα εξαρτήματα του οχήματος. Κάθε ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχε προηγουμένως δοκιμαστεί ξεχωριστά.
Όλα τα εξαρτήματα ενσωματώθηκαν για πρώτη φορά και η λειτουργία τους δοκιμάστηκε στη πίστα αγώνων στο Zagreb με πολύ αισιόδοξα αποτελέσματα για την ομάδα CUPRA. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι συνθήκες θερμοκρασίας της πίστας επιβεβαίωσαν ότι το CUPRA e-Racer είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ανταγωνισμού. Οι αρχικές δοκιμές έδωσαν πολύ θετικά συμπεράσματα.
Το CUPRA e-Racer αποδίδει 680 ίππους και χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα, 8,2 για τα 0-200, με τελική στα 270 χλμ./ώρα.
Δημιουργία του πρώτου επαναφορτιζόμενου αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού
Η μπαταρία σε αυτό το πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Με αυτά τα στοιχεία η αυτονομία του e-Racer καθίσταται απόλυτα συμβατή για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου θεσμού E-TCR (Electric Touring Car Races).
Ο SEAT Vice-president Research and Development, Dr.Matthias Rabe δήλωσε ότι «με το CUPRA e-Racer θέλουμε να πάμε τους αγώνες στο επόμενο επίπεδο. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι μπορούμε να επανασχεδιάσουμε το μηχανοκίνητο αθλητισμό και να επιτύχουμε. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας από του πυλώνες της CUPRA και είμαστε υπερήφανοι για την ομάδα που κάνει αυτό το αγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πραγματικότητα».