Πράσινο φως για τα ηλεκτρικά ταξί στην Αθήνα

Με μία τροπολογία Σπίρτζη που κατατέθηκε πρόσφατα στην Βουλή θα επιτρέπεται η εισαγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν ως E.Δ.Χ. στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας.

Με απλά λόγια αυτή η τροπολογία επιτρέπει σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα να πάρουν άδεια ταξί αφού μέχρι πρότινος υπήρχε προδιαγραφή μόνο για όσα είχαν θερμικό κινητήρα. Έτσι, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μπορεί να γίνει ταξί θα πρέπει να έχει ισχύ τουλάχιστον 50 ΚW και μπαταρία από 30 kWh. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε ότι αφορά τον τύπο αμαξώματος. Η τροπολογία αυτή ανοίγει τον δρόμο για την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης στα ταξί της Αθήνας.

Ωστόσο, που θα φορτίζει ένας επαγγελματίας ταξιτζής; Πόσες φορές θα πρέπει να φορτίζει την ημέρα και να περιμένει; Πόσο θα μειώνεται ο κύκλος ζωής της μπαταρίας; Πόσα χιλιόμετρα θα τον βγάλει όταν ένα diesel βγάζει πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα στο χαλαρό; Φυσικά σήμερα η υπόθεση ηλεκτρικό ταξί ακούγεται δίχως νόημα, αφού ωραία και καθαρά τα ηλεκτρικά αλλά έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους…

Στην πρέσα για τα ηλεκτρικά οι κατασκευαστές αυτοκινήτων [blog]

Exit mobile version