Πως λειτουργεί το Wet Mode της νέας Porsche 911 [vid]

Η νέα γενιά της 911 μπορεί να δείχνει τόσο ίδια αλλά έχει αρκετά νέα στοιχεία που μπαίνουν για πρώτη φορά στο εν λόγω μοντέλο.

Αν και η Ferrari διαθέτει εδώ και χρόνια ένα παρόμοιο σύστημα για καλύτερο έλεγχο στο βρεγμένο (και αποφυγή υδρολίσθησης), η Porsche έχει πάει το σύστημα ένα βήμα παραπέρα στη νέα 911. Πέρα από τους αισθητήρες υγρασίας στο παρμπρίζ χρησιμοποιεί ακουστικούς αισθητήρες στους θόλους των τροχών που αντιλαμβάνονται τον θόρυβο και την ένταση που κάνει το σπρέι νερού κατά την περιστροφή των τροχών. Έτσι, το σύστημα προτρέπει τον οδηγό με μία ένδειξη δίπλα από το στροφόμετρο να ενεργοποιήσει το Wet Mode πιέζοντας ένα διακόπτη στην κεντρική κονσόλα ή στο τιμόνι.

Ουσιαστικά αυτό που κάνει το σύστημα είναι να «μαλακώσει» ανάλογα το σασί, π.χ. να μειώσει την απόκριση του κινητήρα, τα ηλεκτρονικά ευστάθειας PSM+PTM γίνονται πιο ευαίσθητα, η πίσω πτέρυγα ανεβαίνει, το κιβώτιο PDK και το πίσω διαφορικό έχει πιο soft λειτουργία κ.α. Στις τετρακίνητες Carrera 4S η κατανομή της ροπής είναι μεγαλύτερη στο μπροστινό άξονα για αποφυγή υπερστροφής.

Exit mobile version