Η νέα γενιά της 911 μπορεί να δείχνει τόσο ίδια αλλά έχει αρκετά νέα στοιχεία που μπαίνουν για πρώτη φορά στο εν λόγω μοντέλο.
Ουσιαστικά αυτό που κάνει το σύστημα είναι να «μαλακώσει» ανάλογα το σασί, π.χ. να μειώσει την απόκριση του κινητήρα, τα ηλεκτρονικά ευστάθειας PSM+PTM γίνονται πιο ευαίσθητα, η πίσω πτέρυγα ανεβαίνει, το κιβώτιο PDK και το πίσω διαφορικό έχει πιο soft λειτουργία κ.α. Στις τετρακίνητες Carrera 4S η κατανομή της ροπής είναι μεγαλύτερη στο μπροστινό άξονα για αποφυγή υπερστροφής.