Οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων καθιστούν ασύμφορη την παραγωγή των μικρών αυτοκινήτων πόλης με το VW Group και το Groupe PSA να εξετάζουν το ενδεχόμενο τερματισμού της παραγωγής τους…
Για την ακρίβεια και αν το δείτε από την πλευρά του κατασκευαστή η παραγωγή city-cars δεν είναι τόσο ασύμφορη… αλλά δεν είναι συμφέρουσα! Υπάρχει ένας άτυπος κανόνας που λέει πως όσο μεγαλύτερο και ακριβότερο είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο μεγαλύτερα είναι και τα κέρδη για έναν κατασκευαστή. Και όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή η κατάσταση στις μικρές κατηγορίες για τους περισσότερους κατασκευαστές είναι «ίσα βάρκα, ίσα γιαλό».
Την ίδια οδό πιθανότατα να ακολουθήσει και ο όμιλος PSA με τα Peugeot 108 και Citroen C1. Ειδικά από την στιγμή που λύθηκε η συνεργασία με την Toyota (το κοινό εργοστάσιο στην Τσεχία θα περάσει από το 2021 στην ιαπωνική εταιρεία) μία πολύ καλή επιλογή θα ήταν να υπάρχουν μόνο ηλεκτρικές εκδόσεις αποφεύγοντας παράλληλα και το κόστος εξέλιξης συμβατικών εκδόσεων. Κάτι που είναι πολύ πιθανό από την στιγμή που η ηλεκτροκίνηση είναι επιτακτική για την αυτοκινητοβιομηχανία με χαρακτηριστικό παράδειγμα και την Smart που θα γίνει πλήρως ηλεκτρική…