Στη Νέα Υόρκη παρουσιάστηκε και επίσημα (είχε προηγηθεί μια σχετική διαρροή) το κορυφαίο SUV της Mercedes που θα το δούμε και ως Maybach.
Σχεδιαστικά η νέα GLS βασίζεται στο μοτίβο της GLE, φυσικά όλα στον υπερθετικό βαθμό με το μήκος του αμαξώματος να φτάνει τα 5,207 μέτρα(!). Μεγάλο είναι και το πλάτος (στα 1,956 μέτρα) όταν το τεράστιο μεταξόνιο των 3,135 μέτρων διασφαλίζει υπέρ-άνετους χώρους για πέντε επιβάτες ή και για επτά όταν υπάρχει τρίτη σειρά καθισμάτων (υπάρχει πρόβλεψη και για εξαθέσια διάταξη).
Σύμφωνα με την Mercedes, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος, προαιρετικά υπάρχουν ξεχωριστά καθίσματα (στάνταρ στις ΗΠΑ), ενώ στην τελευταία σειρά καθισμάτων νοιώθουν άνετα, πάντα σύμφωνα με τη Mercedes, ακόμα και ενήλικες ύψους 1,94 μέτρων. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με το πάτημα ενός κουμπιού για να προκύψει χώρος φόρτωσης συνολικής χωρητικότητας 2.400 λίτρων.
Εις τα ενδότερα υπάρχει η δεδομένη πλέον παρουσία της διάταξης MBUX με δύο μεγάλες οθόνες 12,3 ιντσών πίσω από ενιαίο κρύσταλλο (στις πίσω θέσεις δύο ακόμη 11,6 ιντσών), όπως στις S-Class και E-Class. Όσο για τον εξοπλισμό υπάρχει ότι μπορεί να ζητήσει κανείς σε ένα super-premium αυτοκίνητο, όπως πανοραμική οροφή, 9 θύρες USB, ηχοσύστημα Burmester, κλιματισμός 5 ζωνών, αερανάρτηση, μασάζ, ασύρματη φώτιση, 64 επιλογές φωτισμού καμπίνας κ.α.
Η γκάμα περιλαμβάνει την GLS 580 4MATIC με V8 4.0 βενζίνης, με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV 48V, +22 PS και +250 Nm) και συνολική απόδοση στα 489 άλογα και στα 700 Nm. Υπάρχει και η επίσης mild hybrid GLS 450 4MATIC με V6 3.0 (δεν θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη). Οι diesel εκδόσεις GLS 350d (με 286 ίππους και 600 Nm) και GLS 450d (με 330 ίππους και 700 Nm) εφοδιάζονται με 6-κύλινδρο 3-λιτρο σε σειρά.
Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 G-Tronic, ενώ η στάνταρ τετρακίνηση προαιρετικά μπορεί να έχει και «κοντές» σχέσεις. Προαιρετικά υπάρχει και σύστημα υποβοήθησης τρέιλερ, ενώ το μέγιστο ρυμουλκούμενο βάρος φτάνει τους 3,5 τόνους. Διαθέσιμο είναι και το E-Active Body Control που ελαχιστοποιεί τις κλίσεις και τις κινήσεις του αμαξώματος και συνεργάζεται με το ROAD SURFACE SCAN που «σκανάρει» το δρόμο μπροστά και με το CURVE που κάνει το ίδιο με τις στροφές, προκειμένου να προσαρμοστούν ανάλογα οι ρυθμίσεις της ανάρτησης.
18C1075_002
18C1098_001
18C1098_002
18C1098_003
18C1098_004
18C1098_005
18C1098_006
18C1098_007
18C1098_008
18C1071_004
18C1071_013
18C1071_020
18C1071_054
18C1071_058
18C1071_066
18C1071_077
18C1071_080
18C1071_082
18C1071_094
18C1071_097
18C1071_105
18C1071_107
18C1071_113
18C1071_168
18C1071_193
18C1071_195
18C1071_198
18C1071_205
18C1071_206
18C1071_214
18C1071_232
18C1071_233
18C1071_236
18C1071_237
18C1071_238
18C1071_241
18C1071_242
18C1072_004
18C1072_007
18C1072_030
18C1072_102
18C1072_106
18C1072_109
18C1072_110
18C1072_111
18C1072_113
18C1072_115
18C1072_121
18C1072_127
18C1072_128