Με διαφορά μερικών ωρών η Mercedes απαντά στην φρεσκαρισμένη BMW 5 με τις πιο κομψές εκδοχές στην γκάμα της E-Class.
Οι φρεσκαρισμένες εκδόσεις της Mercedes E-Class, η Coupe και η Cabriolet, θα είναι διαθέσιμες από το φθινόπωρο. Εξωτερικά τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, στην μάσκα, στους προβολείς κ.α.
Εις τα ενδότερα υπάρχουν οι δύο συνεχόμενες οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων με στάνταρ διαγώνιο 10,25’’ και προαιρετικά 12,3’’’. Το νέο τιμόνι έχει μεγάλο ενδιαφέρον αφού θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της μάρκας.
Στην γκάμα των κινητήρων συναντάμε τα νέα δίλιτρα εξηλεκτρισμένα σύνολα (με ήπια υβριδική υποβοήθηση MHEV/ ISG) με το 48βολτο σύστημα να προσφέρει περιστασιακά έως 10 kW στα τετρακύλινδρα. Μάλιστα ο ντίζελ με τους 265 ίππους είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία του.
Στους τρίλιτρους εξακύλινδρους το mild hybrid 48V σύστημα (το γνωστό EQ Boost) προσφέρει επιπλέον 16 kW και 250 Nm. Έτσι, ο βενζίνης M256 αποδίδει 272 ίππους και 500 Nm. Αυτός των AMG E 53 4MATIC+ Coupe και Cabriolet έχει ένα δεύτερο ηλεκτρικό turbo και αποδίδει 435 ίππους και τα 520 Nm με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνονται σε 4,4 δλ. για την Coupe και σε 4,6 δλ. για την Cabriolet.
19C0926_075
19C0926_076
19C0926_079
19C0926_020
19C0926_030
19C0926_036
19C0926_038
19C0926_044
19C0926_046
19C0926_061
19C0926_064
19C0926_072
19C0926_084
19C0926_086
19C0926_087
19C0926_100
19C0926_107
19C0925_013
19C0925_018
19C0925_019
19C0925_026
19C0925_030
19C0925_031
19C0925_032
19C0925_038
19C0925_063
19C0925_069
19C0925_072
19C0925_075
19C0925_080
19C0925_090
19C0925_081
19C0925_087
19C0925_089