H γερμανική εταιρία παρουσίασε απανωτά την Σειρά 5, την Σειρά 6, την Χ2 PHEV. Και έπεται την επόμενη εβδομάδα η νέα Σειρά 4 και στη συνέχεια η M5.
Λίγο μετά την Σειρά 5 και τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες της η BMW παρουσίασε και την ανανεωμένη Σειρά 6 Gran Turismo με τις γνωστές facelift εξωτερικές αναβαθμίσεις. Παράλληλα στο εσωτερικό υπάρχει το νέο σύστημα πολυμέσων με στάνταρ οθόνη 10,25’’ (προαιρετική η 12,3’’) και στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα Live Cockpit Professional.
Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων και εδώ όλοι τους είναι mild hybrid εξηλεκτρισμένοι με 48βολτο σύστημα μίζας/ γεννήτριας. Έτσι, η βασική δίλιτρη βενζίνης 630i αποδίδει 261 ίππους και η δίλιτρη diesel 620d έχει 193 άλογα. Ψηλότερα υπάρχει η τρίλιτρη 640i με 337 ίππους και οι επίσης τρίλιτρες ντίζελ 630d και 640d με 290 και 345 ίππους, αντίστοιχα.
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-06
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-1b
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-2a
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-2b
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-2c
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-2f
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-2d
BMW-6-Series_Gran_Turismo-2021-1600-30
Ταυτόχρονα η Χ2 απέκτησε μια νέα έκδοση με το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης της Χ1 PHEV. Συγκεκριμένα, η xDrive25e συνδυάζει τον τρικύλινδρο 1.5 μπροστά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ πίσω με συνδυασμένη απόδοση στους 220 ίππους και στα 385 Nm.
Η μπαταρία των 8,8 kWh (η οποία κουτσουρεύει το πορτμπαγκάζ από τα 470 στα 410 λίτρα) προσφέρει 53 χλμ. ηλεκτροκίνησης σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Η εκπομπή είναι στα 32 γρ. CO2/χλμ., η μέση κατανάλωση στα 1,7-1,9 λίτρα/100 χλμ., το 0-100 στα 6,8 δλ. και η τελική στα 195 χλμ./ώρα.