Η κρίση χτυπάει τα πλάνα της Bugatti

Όπως όλα δείχνουν, το δεύτερο μοντέλο της Bugatti θα καθυστερήσει να περάσει στην παραγωγή, λόγω της οικονομικής κρίσης που έχει προκύψει από την πανδημία.

Το να παρουσιαστεί ένα δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της Bugatti, παράλληλα με τη Chiron, είναι κάτι που συζητείται εδώ και αρκετό καιρό, ως ενδεχόμενο. Άλλωστε και από άποψης παραγωγικής διαδικασίας, η Chiron έχει ήδη περάσει τις 250 μονάδες (από τις 500 που συνολικά θα κατασκευαστούν), ενώ υπάρχουν και 150 παραγγελίες σε εκκρεμότητα. Μία πιο προσιτή Bugatti θα βελτίωνε σημαντικά τα οικονομικά της εταιρίας και παράλληλα θα έδινε πνοή στη γραμμή παραγωγής.

Ο όμιλος Volkswagen ωστόσο, στον οποίο ανήκει η εταιρία, έκρινε ότι οι εποχές είναι «σφιχτές» για επενδύσεις. Αφενός η πρόσφατη κρίση του Κορωνοϊού, αφετέρου ο πυρετός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (τα οποία απορροφούν απίστευτα ποσά σε έρευνα και ανάπτυξη), δεν περισσεύουν χρήματα για την παραγωγή μίας νέας Bugatti. Φυσικά, κάποια στιγμή θα πρέπει να αποφασιστεί ένα νέο μοντέλο και αυτό, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι κάποιο τετράπορτο όχημα. Όχι SUV αλλά σίγουρα κάτι που θα το χαρακτηρίζει η άκρατη πολυτέλεια. Επίσης, για να έχει νόημα να μιλάμε για κάτι πιο προσιτό, ώστε να ενισχύσει τις πωλήσεις της φίρμας, θα πρέπει η τιμή του να κυμαίνεται στο μισό με ένα εκ. ευρώ το κομμάτι.

Exit mobile version