Renault: Στοπ στην εξέλιξη των κινητήρων diesel

Μετά το νέο Megane η γαλλική εταιρία θα προσφέρει πετρελαιοκινητήρες για όσο αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων.

Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στην γαλλική ιστοσελίδα auto-infos.fr o διευθυντής στο τμήμα συστημάτων πρόωσης, Gilles Le Borgne, μιλώντας για την πλατφόρμα CMF-EV και τα σχέδια της εταιρίας έκανε μια σημαντική αποκάλυψη. Πως η Renault θα σταματήσει την εξέλιξη των diesel, αλλά θα συνεχίσει να τους διαθέτει.

Το νέο Megane θα παρουσιαστεί του χρόνου και θα έχει κινητήρες diesel, οι οποίοι θα προσφέρονται στο εξής αρκεί να μην γίνουν πιο αυστηρές οι προδιαγραφές ρύπων ή μέχρι να τις πληρούν. Αυτό σημαίνει πως στην γκάμα της Renault οι πετρελαιοκινητήρες θα υπάρχουν τουλάχιστον για αυτή την δεκαετία, ενώ αν τα πράγματα παραμείνουν ως έχει τότε μετά το 2025 όλη η γκάμα των κινητήρων καύσης θα εξηλεκτρισθεί.

Η Renault θα δώσει βαρύτητα στην τεχνολογία E-Tech με πλήρως υβριδικές ή plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ ο Gilles Le Borgne μίλησε για το πρώτο ηλεκτρικό νέας γενιάς που θα βασίζεται στη πλατφόρμα CMF-EV (αυτή του Nissan Ariya) και θα προκύψει μέσα στο 2021 από το Megane eVision. H βασική έκδοση μπαταρίας θα είναι στις 40 kWh, η top στις 87 kWh, ενώ η ενδιάμεση στις 60 kWh προσφέροντας αυτονομία στα περίπου 450 χιλιόμετρα. Ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει και ένα ηλεκτρικό SUV.

Exit mobile version