NEAΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Renault μειώνει το κατασκευαστικό κόστος των υβριδικών στα επίπεδα της Toyota

H γαλλική εταιρία μπορεί να άργησε λιγάκι να μπει στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού αφού έχει ως στόχο να το κάνει καλύτερα από το καθένα.

Κυρίως οι γερμανικές εταιρίες ήταν από τους πρώτους που έσυραν τον χορό του electrification. Ωστόσο, και άλλοι κατασκευαστές που μπαίνουν εξίσου γερά στο παιχνίδι έχουν βάλει γερές βάσεις ώστε να πρωταγωνιστήσουν. Άλλωστε η Renault είναι από τις πρώτες εταιρίες που σωστά εστίασαν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης (όπως το Zoe) σε αντίθεση π.χ. με την Audi και το E-Tron ή την Mercedes και την EQC.

Στόχος της Renault είναι το υβριδικό σύστημα E-Tech (που χρησιμοποιείται ως φουλ hybrid στο Clio και ως plug-in στα Megane και Captur) να έχει τόσο χαμηλό κόστος όσο της Toyota που το εξελίσσει εδώ και περίπου δύο δεκαετίες. Την παραπάνω δήλωσε έκανε ο πρόεδρος της Renault, Luca de Meo, μετά από μία έρευνα της Renault αποσυναρμολογώντας εντελώς ένα υβριδικό Toyota.

Αυτό που διαπίστωσαν οι μηχανικοί της Renault είναι πως οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν υλικά και τεχνολογίες που είναι πολύ κοντά σε κόστος με τα αντίστοιχα δικά τους. Ο de Meo υποσχέθηκε ότι η Renault θα μειώσει δραματικά τις τιμές των υβριδικών της μοντέλων στα επόμενα 2 με 3 χρόνια ως αποτέλεσμα μιας δεκαετούς εξέλιξης και με την τεχνογνωσία της από την Formula 1.

Η αρχή λειτουργίας του E-Tech είναι παραπλήσια με εκείνη της Toyota. Αν και δομικά οι δύο τύποι μετάδοσης δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους (αυτό της Renault έχει έχει μια πιο σύγχρονη διάταξη από ηλεκτρικά μοτέρ χωρίς συμπλέκτη, το e-CVT της Toyota χρησιμοποιεί ένα πλανητικό μηχανισμό), το υβριδικό σύστημα είναι ιδιαίτερα αποδοτικό και προσφέρει περιστασιακά ηλεκτροκίνηση. Αυτό της Renault χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων και κατά δήλωση του de Meo δεν θα παραχωρηθεί στη Nissan.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!