E.E.: Ένα τυπικό νοικοκυριό δεν διαθέτει το μπάτζετ για ακριβά ηλεκτρικά

“Οι υψηλότεροι στόχοι μείωσης του CO2 για την αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να συμβαδίζουν με εξίσου φιλόδοξες δεσμεύσεις υποδομής από τις εθνικές κυβερνήσεις” σημειώνει σε παρέμβαση του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA (ευρωπαίοι κατασκευαστές) Oliver Zipse.

Για τον Oliver Zipse “ένα εκτεταμένο δίκτυο φόρτισης σε κάθε χώρα θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να διατηρούν τα μεγέθη της μπαταρίας σε μέτρια ισχύ, μειώνοντας έτσι το κόστος των οχημάτων.” Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να καταστεί η ηλεκτρονική κινητικότητα προσιτή, υποστηρίζει, καθώς θα επιτρέψει την ηλεκτροκίνηση φιλικών προς τον προϋπολογισμό αυτοκινήτων στο εύρος τιμών των 15.000-30.000 ευρώ.

Το τυπικό νοικοκυριό της ΕΕ δεν διαθέτει τον προϋπολογισμό για μεγάλες και ακριβές μπαταρίες. Χωρίς επιλογές χρέωσης, η κινητικότητα για αυτούς τους πελάτες θα είναι ουσιαστικά περιορισμένη, αναφέρει σε μήνυμα του ο πρόεδρος της ACEA

Η Zipse τονίζει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμευτεί πλήρως για τη φιλόδοξη Πράσινη Συμφωνία της ΕΕ, αλλά οι στόχοι πρέπει να είναι αμοιβαία δεσμευτικοί. Υπό το φως της επικείμενης αναθεώρησης των προτύπων CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά, αυτό σημαίνει ότι οι υψηλότεροι στόχοι μείωσης για τη βιομηχανία πρέπει να συμβαδίζουν με τις εξίσου φιλόδοξες δεσμεύσεις υποδομής από τις εθνικές κυβερνήσεις.

Exit mobile version