Οι οδηγοί του Ford Kuga Plug-In Hybrid είχαν 1.100 λιγότερα κιλά εκπομπής CO2

Τη χρονιά που πέρασε οι οδηγοί των Kuga Plug-In Hybrid εξοικονόμησαν ο καθένας 1.100 kg CO2 σε σύγκριση με ένα ισοδύναμο σύστημα κίνησης με βενζινοκινητήρα, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Οι οδηγοί του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις plug-in υβριδικού μοντέλου της Ευρώπης για το 2021 εξοικονόμησαν δυνητικά εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αντίστοιχες με αυτές που θα κατέγραφαν σε ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής από το Λονδίνο στο Μπουένος Άιρες,σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της Ford.

Ανάλυση ανώνυμων δεδομένων από κατόχους Kuga Plug-In Hybrid απ’ όλη την Ευρώπη έδειξε ότι η μέση ετήσια απόσταση που κάλυψαν ήταν κάτι παραπάνω από 10.000 km. Σύμφωνα με επίσημες μετρήσεις βάσει του προτύπου WLTP, ένα Kuga Plug-In Hybrid μπορεί να εκπέμπει περίπου 1.110 κιλά λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από ένα ισοδύναμο μοντέλο Kuga με βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost που διανύει την ίδια απόσταση.

Τα δεδομένα αποκάλυψαν επίσης ότι οι οδηγοί του Kuga Plug-In Hybrid είναι πρόθυμοι να διατηρούν το όχημά τους φορτισμένο, με σχεδόν τις μισές από τις φορτίσεις να πραγματοποιούνται τις νυχτερινές ώρες. Δημοφιλείς επίσης ήταν και οι σύντομες φορτίσεις διάρκειας 1-2 ωρών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σε αυτό τον τομέα, η Ford εκτιμά ότι η συχνότητα φόρτισης από τους οδηγούς PHEV οχημάτων θα αυξηθεί περαιτέρω τα προσεχή χρόνια καθώς οι σχετικές υποδομές συνεχίζουν να επεκτείνονται σε όλη την Ευρώπη.

Πρώτο στην Ευρώπη και με διαφορά

Το Kuga Plug-In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο PHEV μοντέλο ανεξαρτήτως μάρκας σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές το 2021 ξεπερνώντας τον πλησιέστερο αντίπαλό του στην κατηγορία σε ποσοστό άνω από 17%. Οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων συγκέντρωσαν ποσοστό 19% επί των συνολικών πωλήσεων νέων οχημάτων το 2021, συγκριτικά με 21,7% που κατέγραψαν τα μοντέλα με κινητήρα ντίζελ. Την ίδια στιγμή, πάνω από τα μισά Kuga που πωλήθηκαν το 2021 ήταν plug-in υβριδικά ή πλήρως υβριδικά.

«Δεν είναι όλοι οι πελάτες έτοιμοι να στραφούν απευθείας από ένα βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο όχημα σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Γι’ αυτό σχεδιάσαμε το Kuga Plug-In Hybrid ώστε να προσφέρει τα καλύτερα και των δύο κόσμων, και το γεγονός ότι αναδείχτηκε best-seller στην κατηγορία PHEV στην Ευρώπη υποδηλώνει ότι έχουμε τη σωστή συνταγή» δήλωσε ο Glen Goold, Ford Kuga vehicle line director. «Η Ford έχει δεσμευτεί σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον και αυτοκίνητα όπως το Kuga Plug-In Hybrid βοηθούν τους πελάτες να πραγματοποιήσουν αυτό το βήμα μαζί μας.»

Οι πελάτες ωφελούνται από την ηλεκτρική ισχύ

Ανώνυμα δεδομένα χρήσης οχημάτων που συνέλλεξε η Ford με σκοπό να κατανοήσει και να βελτιστοποιήσει την εμπειρία ιδιοκτησίας ενός PHEV αποκάλυψαν πώς οι πελάτες αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό την ευελιξία του Kuga Plug-In Hybrid:

Η δεύτερη πιο δημοφιλής διάρκεια φόρτισης ήταν διάρκειας 1-2 ωρών μέσα στην ημέρα, γεγονός που δείχνει ότι οι οδηγοί του Kuga Plug-In Hybrid επιθυμούν επίσης τις σύντομες φορτίσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, εκεί όπου οι δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης το επιτρέπουν.

Τα πλεονεκτήματα του Kuga PlugIn Hybrid

Το Kuga Plug-In Hybrid ήταν το δημοφιλέστερο PHEV μοντέλο σε όλες τις κατηγορίες το 2021 με πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 48.000 οχήματα, αφήνοντας πίσω τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του τους οκτώ μήνες της χρονιάς.

Το ευφυές σύστημα κίνησης του SUV προσφέρει υψηλή αποδοτικότητα και ευκολία οδήγησης με αμιγώς ηλεκτρική συνολική αυτονομία 57-65 km (WLTP), τιμή που διαμορφώνεται στην πόλη στα 71-89 km (WLTP), επιτρέποντας στους οδηγούς να ταξιδεύουν συχνά μόνο με ηλεκτροκίνηση. Με κατανάλωση ενέργειας από 14,8 kWh/100 km (WLTP), το Kuga Plug-In Hybrid είναι επίσης οικονομικότερο σε σχέση με βασικούς ανταγωνιστές του.

Επιπλέον, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει την αυτονομία και την ευκολία οδήγησης ενός βενζινοκίνητου οχήματος χρησιμοποιώντας ισχύ από τη μπαταρία ως συμπληρωματική εκείνης που παρέχει ο βενζινοκινητήρας, με στόχο την αυξημένη αποδοτικότητα ακόμα και όταν το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί στο αμιγώς ηλεκτρικό πρόγραμμα EV Now. Με κατανάλωση καυσίμου 0,9-1,3 l/100 km και εκπομπές CO2 21-29 g/km (WLTP), το υβριδικό μοντέλο υπερέχει έναντι βασικών ανταγωνιστών του, γεγονός που σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να αφήνουν το όχημα στο πρόγραμμα EV Auto γνωρίζοντας ότι θα λειτουργεί με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

Οι οδηγοί μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν το πρόγραμμα EV Later για να εξοικονομούν την ενέργειας της μπαταρίας για μετέπειτα χρήση, δίνοντας τους πλήρη έλεγχο ως προς το πώς και πότε θα την αξιοποιήσουν. Πέραν της φόρτισης από εξωτερική παροχή, το Kuga Plug-In Hybrid μπορεί εν κινήσει να αναπληρώνει αυτόματα ενέργεια μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής φόρτισης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Ακόμα και αν η μπαταρία αποφορτιστεί πλήρως, το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει καλύτερη κατανάλωση καυσίμου από βασικούς ανταγωνιστές, η οποία διαμορφώνεται στα 5,2-6,0 l/100 km.

Το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει επίσης χαμηλότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας σε σύγκριση με βασικούς ανταγωνιστές της κατηγορίας του με πιθανή εξοικονόμηση πάνω από 1.800€ σε μία τυπική περίοδο τριών ετών/60.000 km, χάρη στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ενέργειας, το μειωμένο κόστος συντήρησης και την υψηλή αξία μεταπώλησης.

Η γκάμα των πλήρως ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών, αμιγώς υβριδικών και ήπια υβριδικών οχημάτων Ford περιλαμβάνει επίσης τα μοντέλα Mustang Mach-E και Mustang Mach-E GT, Kuga Hybrid, Mondeo Hybrid, S‑MAX Hybrid, Galaxy Hybrid, Explorer Plug-In Hybrid καθώς και τα Puma, Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid.

Exit mobile version