Ήδη αρκετές εταιρίες έχουν ξεκινήσει να προμηθεύονται και να αποθηκεύουν μεγάλες ποσότητες από τζάμια και γυαλιά μπροστά σε μια νέα κρίση ας έλλειψη πρώτων υλών.
Ενώ από τα τέλη του έτους θα αρχίσει να εξομαλύνεται η κατάσταση με την έλλειψη ημιαγωγών και τσιπ η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται μπροστά από μια ακόμη πρωτοφανή κατάσταση. Την έλλειψη σε κρύσταλλα και τζάμια.
Οι ελλείψεις έχουν προκύψει λόγω της υψηλής τιμής της ενέργειας και το κλείσιμο αρκετών κατασκευαστών στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Οι συνέπειες του πολέμου στην Ουκρανία και η Ρωσία που παίζει με την στρόφιγγα του φυσικού αερίου έχουν επηρεάσει άμεσα τις ισοτιμίες στην ενέργεια.
Ξένα δημοσιεύματα αναφέρουν πως μεγάλοι όμιλοι όπως της VW προχωρούν στο στοκάρισμα τζαμιών και κρυστάλλων ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και αρρυθμίες στις γραμμές παραγωγής.
Η παραγωγή γυαλιού είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρα και μια λύση από προμηθευτές εκτός Ευρώπης έχει μεγαλύτερο κόστος αλλά και άλλες επιπλοκές. Διότι από την μία κανείς δεν θέλει ακριβότερα αυτοκίνητα, αλλά ούτε και αυτοκίνητα δίχως παράθυρα.
Pilot project glass recycling
New windshields for the Audi Q4 e-tron.
Pilot project glass recyclingkrystalla tzami gyali windshield glass (7)
krystalla tzami gyali windshield glass (6)
Irreparable car glass is replaced.
Pilot project glass recyclingIrreparable windowpanes are being replaced.
Pilot project glass recyclingThe plate glass is processed into new automotive glass.
Pilot project glass recyclingNew windshields for the Audi Q4 e-tron.
Pilot project glass recyclingSaint Gobain Glass produces new plate glass from the recyclate.
Pilot project glass recycling