H Toyota εξελίσσει Hilux με κυψέλες καυσίμου

Μέχρι τώρα είχαμε δει ηλεκτρικά pickup, αλλά όχι και τόσα που να μην έχουν μπαταρίες αλλά ενεργειακές κυψέλες με καύσιμο υδρογόνο.

«Αγροτικό» με κυψέλες καυσίμου; Γιατί όχι, σκέφτηκαν στην Toyota, την εταιρία που λάνσαρε το πρώτο ευρείας παραγωγής fuel-cell αυτοκίνητο. Ήταν το Mirai το οποίο μπορεί να προηγήθηκε του Honda FCX Clarity, αλλά αυτό ήταν που κατάφερε να μπει πρώτο στην αγορά της λιανικής.

Προφανώς, οι άνθρωποι της Toyota ίσως να σχεδιάζουν το ίδιο και για τα pickup ανακοινώνοντας την εξέλιξη μίας αντίστοιχης FCEV έκδοσης του Hilux. Η οποία έχει επιδοτηθεί από την βρετανική κυβέρνηση και θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες αλλά περιμένουμε να υπάρχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ αφού μιλάμε για ένα Hilux. Από όσο μπορούμε να δούμε υπάρχουν τρείς δεξαμενές υδρογόνου με την συστοιχία των κυψελών. Όσο για την αυτονομία αυτή αναμένεται αντίστοιχη του συμβατικού Hilux και λογικά θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.

Υπενθυμίζεται πως στην τεχνολογία των fuel cell στηρίζεται το μέλλον των μεγάλων φορτηγών που θα ανεφοδιάζονται σε σταθμούς υδρογόνου στους αυτοκινητοδρόμους. Γιατί όχι και τα μικρότερα ημιφορτηγά, όπως είναι τα pickup και το Hilux.

Exit mobile version