Είναι αναγκαίος ο σιδηρόδρομος στην Κρήτη;

«Η Κρήτη χρειάζεται έναν σύγχρονο οδικό άξονα. Πλέον, βρισκόμαστε στην τελευταία φάση πριν την ανάθεση μεγάλου μέρους του έργου για την κατασκευή»

…σημείωσε από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης, κ.  Νίκος Ξυλούρης τονίζοντας, ότι ο ΒΟΑΚ είναι το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο στην Κρήτη αν συνδυαστεί με την κατασκευή του νέου αεροδρομίου ενώ υπογράμμισε την ανάγκη να «να επεκταθεί από το Καστέλι έως τη Σητεία».

Από το βήμα του συνεδρίου «Μεταφορές – Υποδομές» ο κ. Ξυλούρης είπε πως αυτό αποτελεί ένα απαιτητικό οικονομικά και τεχνικά έργο που, ωστόσο, είναι απαραίτητο καθώς αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω ο τουρισμός. Στο πλαίσιο αυτό τόνισε ότι θα πρέπει να δημιουργηθούν, επίσης, έργα σταθερής τροχιάς.

Όπως είπε, η σιδηροδρομική σύνδεση του αεροδρομίου με το Ηράκλειο βρίσκεται σε πρώτη φάση υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου την ώρα που οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για αύξηση της τουριστικής κίνησης έως και τα 12 εκατ. επιβατών. 

«Τα επόμενα πέντε χρόνια θα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί το μεταφορικό έργο από τα λεωφορεία. Η έννοια του σιδηροδρόμου πρέπει να μπει στην Κρήτη» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, αναφέρθηκε σε μία πρωτοβουλία που λαμβάνει χώρα το τελευταίο διάστημα για την δημιουργία Μέσων Μεταφοράς Σταθερής Τροχιάς, που αποτελεί, όπως είπε έναν διάλογο που είχε ανοίξει για πολλά χρόνια στην Κρήτη. Τέλος, αναφέρθηκε στην πορεία της ανάπτυξης των ενεργειακών υποδομών στην Κρήτη.

Exit mobile version