Αυτό είναι το νέο ντιζάιν που θα έχουν τα Opel

Η γερμανική εταιρία παρουσιάζει το πρωτότυπο Experimental Concept EV που θα αποτελέσει σχεδιαστική πυξίδα για όλα τα νέας γενιάς μοντέλα. Πρεμιέρα στην έκθεση IAA Mobility, στο Μόναχο (5-10 Σεπτεμβρίου).

Το εικονιζόμενο concept μας δίνει μια ματιά στην εξελισσόμενη σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της μέχρι το 2028.

Συγκεκριμένα, η Opel θα λανσάρει μέσα στα επόμενα χρόνια μια εντελώς νέα γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασίζονται στη μεταβλητή πλατφόρμα STLA της Stellantis.

Βασισμένο στο GT X Experimental του 2018 και αυτό το concept διαθέτει τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως το μπροστινό «Compass» και η μάσκα «Vizor», που είναι πλέον πανταχού παρούσα σε όλη την γκάμα.

Μια φωτιζόμενη λωρίδα LED τονίζει την εξέχουσα κεντρική πτυχή που διατρέχει το καπό, η οποία χωρίζεται από τη μάσκα Vizor. Τα παραδοσιακά φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους έχουν αντικατασταθεί από φωτεινές επίπεδες μπάρες, ενώ οι πρόσθετες συστοιχίες LED κάτω από κάθε μπάρα παρέχουν λειτουργικότητα μεγάλης σκάλας.

Το πίσω μέρος είναι εξίσου εμφατικό, ενώ από πλευράς διαστάσεων το μέγεθος είναι λίγο μεγαλύτερο από εκείνο ενός Astra προσφέροντας χώρους από μοντέλα προδιαγραφών της επόμενης κατηγορίας. Γύρω από την “πυξίδα” στο μπροστινό μέρος βρίσκεται η 4D επόμενη γενιά του Opel Vizor. Η επιπλέον διάσταση είναι η προσθήκη των προηγμένων τεχνολογιών όρασης, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων και των συστημάτων lidar, ραντάρ και κάμερας.

Οι παραδοσιακοί πλαϊνοί καθρέφτες επίσης δεν υπάρχουν πουθενά, καθώς έχουν αντικατασταθεί από πλήρως ενσωματωμένες κάμερες 180 μοιρών που βρίσκονται μέσα στις κολόνες C. Διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και τεχνολογία steer-by-wire που επιτρέπει στο τιμόνι να αναδιπλώνεται όταν δεν χρησιμοποιείται.

Μια αξιοσημείωτη λεπτομέρεια είναι η απουσία χρωμίου, ένα υλικό που όπως έχουμε γράψει τείνει προς κατάργηση λόγω των καρκινογόνων εκπομπών κατά την παραγωγή του. Επιπλέον, τα ελαφριά προσαρμοζόμενα καθίσματα συνδυάζουν μια λιτή αλλά ανθεκτική δομή με υφάσματα τεχνολογίας 3D mesh.

Εκτός απροόπτου το μικρομεσαίο crossover που θα προκύψει θα χρησιμοποιεί την STLA Medium, με μπαταρίες έως 98 kWh, με αυτονομία πάνω από 500 χλμ. και με προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις με εύρος ισχύος από 160 έως 285 kW.

Exit mobile version