Η Toyota έχει αφήσει πίσω της τα ανιαρά σχήματα

Αν και τα τελευταία μοντέλα, από το Yaris μέχρι το νέο C-HR, δείχνουν το αντίθετο, ο Akio Toyoda, πρόεδρος της Toyota, εκφράζει ανησυχίες για το ενδεχόμενο επιστροφής της εταιρείας στην προηγούμενη, αδιάφορη σχεδιαστικά κατάσταση.

Κατά τη μετάβασή του από τον ρόλο του διευθυντή εκτελεστικού συμβούλου στον προεδρικό θώκο, ο Toyoda αποκάλυψε τις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της ηγεσίας του. Κύρια ανησυχία του ήταν η αποφυγή επιστροφής στην παλιά, βαρετή προσέγγιση της εταιρείας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.

Αντιμετωπίζοντας αντιδράσεις για βαρετά μοντέλα, όπως το GS της Lexus, ο Toyoda προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές πριν από 14 χρόνια. Έθεσε ως στόχο πιο συναρπαστικά σχέδια, συνεργάστηκε με επαγγελματίες και μηχανικούς για προώθηση των αλλαγών, και δοκίμασε ο ίδιος νέα οχήματα.

Ο μετασχηματισμός της Toyota οδήγησε στη δημιουργία συναρπαστικών μοντέλων όπως η Supra, το Yaris GR, το C-HR ή ακόμη και το «αμερικάνικο» Crown. Παρά τα επιτεύγματα, ο Toyoda εξακολουθεί να φοβάται μια επιστροφή στην παρελθοντική αδιαφορία.

«Φοβάμαι συνεχώς ότι η Toyota θα επιστρέψει στο να είναι μια συνηθισμένη εταιρεία», δήλωσε πρόσφατα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη διατήρησης του μετασχηματισμού, καθώς η επιστροφή σε προηγούμενες πρακτικές θα μπορούσε να επέλθει απρόσμενα.

Εσείς, τι λέτε; Συμφωνείτε με τις ανησυχίες του Toyoda; Ή απλά εμπαίζει τον ανταγωνισμό για τα τολμηρά άλματα που έχει κάνει η εταιρία του τα τελευταία χρόνια;

Exit mobile version