Η κάθοδος των Κινέζων προβληματίζει τους Ευρωπαίους

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάνουν το ντεμπούτο τους στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια και κερδίζουν συνεχώς μερίδιο αγοράς, αλλά προς το παρόν είναι  μακριά από την ευρεία διάδοσης τους, αναφέρουν τα διεθνή πρακτορεία ειδήσεων.

Ωστόσο, η κάθοδος των Κινέζων είναι φανερό ότι προβληματίζει τους Ευρωπαίους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που άνοιξε τη Δευτέρα, η BYD και η MG βρέθηκαν απέναντι από το τεράστιο περίπτερο της Renault.

 Μετά τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες, αρκετοί κινεζικοί γίγαντες αυτοκινήτων αποφάσισαν πριν από μερικά χρόνια να επιτεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά. Τόσο πολύ που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα τον Σεπτέμβριο του 2023 για εικαζόμενες παράνομες επιδοτήσεις από το Πεκίνο στους κατασκευαστές της.

Μάλιστα  η Γαλλία τους στέρησε τα μπόνους αγοράς. Ωστόσο, οι Κινέζοι κατασκευαστές κατάφεραν να κατακτήσουν το 6% της αγοράς στην Ευρώπη το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).

Τι λένε για τα κινέζικα EV’s

3.000 ηλεκτρικά ξεφόρτωσε το πρώτο φορτηγό πλοίο της BYD στη Γερμανία

Στο μεταξύ μόνο ως επίδειξη δύναμης μπορεί να λαγιστεί το γεγονός ότι φορτηγό πλοίο της BYD ξεφόρτωσε περίπου 3.000 ηλεκτρικά οχήματα τη Δευτέρα στο γερμανικό λιμάνι Bremerhaven (Βόρεια). Τέλος υπενθυμίζεται οτι η MG, η οποία πούλησε περίπου 200.000 οχήματα στην Ευρώπη το 2023, αναζητά επίσης ένα μέρος για να στήσει το εργοστάσιό της. 

Exit mobile version