Η τεχνολογία των κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη περνά από τα τετράτροχα και στις μοτοσικλέτες. Η νέα γενιά VFR είναι η πρώτη που το υποδέχεται…
- Οι μηχανικοί της Honda έχουν κάθε λόγο να καυχιόνται πως κατασκεύασαν το πρώτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη σε δίκυκλο. To νέο VFR είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που θα δούμε στην παραγωγή με την συγκεκριμένη τεχνολογία (της οποίας η αρχή λειτουργίας είναι ακριβώς ίδια με των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη στα τετράτροχα).
- Το νέο κιβώτιο του VFR περιλαμβάνει τρεις επιλογές. Τις πλήρως αυτοματοποιημένες D-mode και S-mode καθώς και μια εντελώς χειροκίνητη σειραϊκή 6 σχέσεων. Στόχος της Honda είναι η χρήση του συγκεκριμένου κιβωτίου στα υπόλοιπα δίτροχα μοντέλα της υψηλού κυβισμού.