ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Honda VFR με διπλό συμπλέκτη

honda_vfr_dual_clutch_transmission-3

Η τεχνολογία των κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη περνά από τα τετράτροχα και στις μοτοσικλέτες. Η νέα γενιά VFR είναι η πρώτη που το υποδέχεται…

  • Οι μηχανικοί της Honda έχουν κάθε λόγο να καυχιόνται πως κατασκεύασαν το πρώτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη σε δίκυκλο. To νέο VFR είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που θα δούμε στην παραγωγή με την συγκεκριμένη τεχνολογία (της οποίας η αρχή λειτουργίας είναι ακριβώς ίδια με των κιβωτίων διπλού συμπλέκτη στα τετράτροχα).
  • Το νέο κιβώτιο του VFR περιλαμβάνει τρεις επιλογές. Τις πλήρως αυτοματοποιημένες D-mode και S-mode καθώς και μια εντελώς χειροκίνητη σειραϊκή 6 σχέσεων.  Στόχος της Honda είναι η χρήση του συγκεκριμένου κιβωτίου στα υπόλοιπα δίτροχα μοντέλα της υψηλού κυβισμού.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. na perimemoume dhladh kibwtio diplou sumplekth kai se kapoio apo ta mellontika “grhgora” autokinhta ths Honda? (opote ependusoun kai pali sauta, giati exoun rixei olo to baros sta… oikologika)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!