Σε μία έκθεση για ηλεκτροκίνητα που έγινε προ ημερών στην Σαγκάη η Honda έδωσε στο φως της δημοσιότητας περισσότερα στοιχεία για μία διαφορερετική εκδοχή του KERS από εκείνο που είχε χρησιμοποιήσει στα μονοθέσια της..
- Το σύστημα KERS έκανε την εμφάνισή του στην Formula 1 την σεζόν του 2009 δίχως να συνεχιστεί η χρήση του και στο περσινό πρωτάθλημα. Ωστόσο, το KERS αναμένεται να επιστρέψει το 2013 και να συνδυαστεί με τις νέες, πολύ πιο “πράσινες”, προδιαγραφές των κινητήρων.
- To 2009 η Honda πούλησε την ομάδα με την οποία συμμετείχε στην F1 στην Brawn GP (η οποία στη συνέχεια εξαγοράστηκε και προέκυψε η Mercedes GP). Οι Ιάπωνες όμως είχαν προλάβει και είχαν εξελίξει ένα σύστημα KERS το οποίο πατεντάρισαν και διατηρούν τα δικαιώματα τους (για αυτό και το αποκάλυψαν δημοσίως), παρόμοιο με εκείνο των Ferrari και BMW. Υπενθυμίζεται πως τα μονοθέσια της Honda είχαν συμμετάσχει στο πρωτάθλημα με μηχανικό KERS (κάτι παρόμοι με τον σφόνδυλο).
- Κοντά στον κινητήρα βρίσκεται ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας ενώ στο ρύγχος του μονοθεσίου τοποθετούνται οι αερόψυκτες μπαταρίες λιθίου με 106 στοιχεία και επαναφορτίζονται κατά την επιβράδυνση. Η έξτρα ισχύς που παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας περνά στον στροφαλοφόρο μέσω ενός πενταβάθμιου μειωτήρα.
- Σε δοκιμές που είχε κάνει η Honda F1 (πριν την εξαγορά της, τον Απρίλιου του 2008) στο Silverstone το KERS απέδειξε την αξιοπιστία του. Αργότερα, τον Σεπτέμβριο, οι επιδόσεις που μετρήθηκαν στην πίστα της Jerez ήταν εντυπωσιακά: το γυρολόγιο μπορούσε να μειωθεί περίπου 0,4 sec με την έξτρα ώθηση 324 kJ (400 ήταν η μέγιστη προβλεπόμενη από την FIA τιμή) του KERS ενώ η ταχύτητα ήταν αυξημένη κατά 7 km/h.