Η Hyundai παρουσίασε το νέο κινητήρα 1.6 T-GDI καθώς και τη νέα σειρά κινητήρων ντίζελ R-2.0 που πληροί τις προδιαγραφές Euro6…
- Μετά από 52 μήνες εξέλιξης και 61,3 εκατομμύρια δολάρια επένδυσης το project του νέου κινητήρα 1.6 Τ-GDI (προδιαγραφών Euro5) ολοκληρώθηκε. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, με τεχνολογία twin scroll, αερόψυκτο intercooler, άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό όλων των βαλβίδων (CVVT). Η απόδοσή του φτάνει τους 204 PS στις 6.000 rpm και η ροπή του τα 265 Nm από τις 1.750 rpm.
- Σχετικά με τον πετρελαιοκινητήρα R-2.0 που πληροί το Euro6 αποδίδει 148 PS και 382 Nm με μειωμένη κατά 56% την εκπομπή NOx (σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ) χάρη στο αναβαθμισμένο σύστημα EGR. Στην Κορέα η Hyundai Motors ανακοίνωσε επίσης την κατασκευή ενός νέου 6-τάχυτου κιβωτίου για προσθιοκίνητα, κινητήρα bi-fuel και ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) με έξι σχέσεις. O νέος κινητήρας θα τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα των Hyundai & KΙΑ όπως και στο Veloster που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά από το νέο έτος.