To κιβώτιο DCT της Renault

renault-dct

Η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε στη Φρανκφούρτη τη διάθεση ενός νέου κιβώτιου με διπλό συμπλέκτη που θα τοποθετηθεί στο Megane…

  • To νέο κιβώτιο της Renault ονομάζεται DCT ή Dual Clutch Transmission και βασίζεται στην αρχή λειτουργίας των κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη. Το DCT κατασκευάζει η BorgWarner, αποτελείται από ξηρούς συμπλέκτες, διαθέτει έξι σχέσεις και εξασφαλίζει έως 17% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Θα το δούμε σε εκδόσεις του Megane την άνοιξη του 2010 αρχής γεννώμενης από την πετρελαιοκίνητη έκδοση dCi 110 PDF. Τέσσερις άτρακτοι φέρουν τα γρανάζια: οι δύο ομόκεντροι που συνδέονται με καθένα από τους συμπλέκτες και δύο δευτερεύοντες. Διαβάστε το σχετικό άρθρο σχετικά με την λειτουργία των κιβωτίων με διπλό συμπλέκτη.

Αν κάποιος μου έλεγε να αγοράσω μετοχές από ένα προμηθευτή αυτοκινήτων τότε ανάμεσα στις επιλογές μου θα ήταν στα σίγουρα η αμερικανική εταιρία BorgWarner που εξειδικεύεται για περισσότερο από ένα αιώνα στα συστήματα μετάδοσης και υπερτροφοδότησης. Η BorgWarner αποτελεί τον προμηθευτή κιβωτίων DSG στον όμιλο VW, της Nissan (στο GT-R), της Lamborghini και προσεχώς του Fiat Group. Πληροφοριακά, το αντίπαλο δέος της είναι η Getrag που κατασκευάζει επίσης κιβώτια με διπλό συμπλέκτη. Μερικά από τα μοντέλα που εξοπλίζονται με κιβώτια της Getrag είναι η BMW M3, το Mitsubishi Lancer Evo, μοντέλα της Ford, της Volvo κ.α. Η Ricardo κατασκευάζει το κιβώτιο της Bugatti Veyron ενώ το PDK της Porsche το κατασκευάζει η ZF.

SMS===>Γιατί τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη είναι λιγότερο ενεργοβόρα από τα κλασικά αυτόματα;

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close