Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την παραγωγή νέας γενιάς σπινθηριστών με υψηλότερη τάση…
- Οι σύγχρονοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες άμεσου ψεκασμού απαιτούν κυκλώματα ανάφλεξης με πολύ μεγαλύτερη τάση (περίπου στα 40.000Volts) σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες (περίπου 20.000-30.000 Volts). Τα νέα μπουζί της BorgWarner BERU Systems χρησιμοποιούν νέα τεχνολογία για μεγαλύτερη ακρίβεια και ένταση σπινθηρισμού. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερος σε μήκος μονωτικός αγωγός (8,5 mm) με επίσης μεγαλύτερο μεταλλικό ηλεκτρόδιο (εδώ η σύνδεση με το πηνίο έχει μορφή ελατηρίου) που αυξάνει την τάση ανάφλεξης και μειώνει το τόξο ενώ η διπλή επίστρωση πλατίνας μειώνει την φθορά για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
- Νέα σχεδίαση έχει το ηλεκτρόδιο γείωσης για βελτιωμένη εκφόρτιση ενώ ο πυρήνας χαλκού προσφέρει καλύτερη απόψυξη λόγω των υψηλών θερμοκρασιών στο θάλαμο καύση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων. Αν η θερμική απόδοση ενός μπουζί δεν είναι σωστή τότε υπερθερμαίνεται και δημιουργούνται προαναφλέξεις. Αντίθετα αν υποθερμαίνεται τότε συσσωρεύονται επικαθίσεις στην ακίδα και μειώνεται η απόδοσή του (βρωμίζει και απαιτείται καθάρισμα). Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως το μπουζί λειτουργεί και σαν μέσο αποβολής της θερμότητας.
- Τα νέας γενιάς μπουζί έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το νέο 1.8 TFSI της Audi καθώς και για τους 2.0 TFSI. Ο νέος 1.8 TFSI θα εξοπλίζει τα Audi A4 & Α4 Avant ενώ θα αντικαταστήσει εκδόσεις των A5, A5 Sportback και A5 Cabrio. Φυσικά, το νέο μοτέρ θα το δούμε στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα του VW Group.