McLaren, 916 τα άλογα για την P1!

651542_BoostOff-WithLabels-(no-pedal)

Η βρετανική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα νέα στοιχεία για την P1 καθώς και για το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης IPAS…

To μυστικό της McLaren P1 κρύβεται στα συστήματα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drag Reduction System) τα οποία προέρχονται από την τεχνολογία της F1 και για συγκεκριμένο διάστημα παρέχουν επιπλέον ώθηση στο βρετανικό supercar. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 3.8 V8 κινητήρας που βρίσκεται στο «κέντρο» υποβαστάζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς που φτάνει στους πίσω τροχούς να αγγίζει τους 916 PS και η ροπή τα 900 Nm! Οι ειδικοί της McLaren στέκονται ιδιαίτερα στον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς δίχως ξεσπάσματα και με ατμοσφαιρικό άπλωμα. Η εκπομπή CO2 δεν ξεπερνά τα 200 g/km ενώ μηδενίζεται στην περίπτωση καθαρής ηλεκτροκίνησης.

Lamborghini, απογείωση στο Μαϊάμι!

O V8 αποδίδει από μόνος του 737 PS/7.500 rpm και 720 Nm/4.000 rpm ενώ φέρει νέο χυτό μπλοκ για να φιλοξενεί τον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 179 PS. Στιγμιαία η ροπή φτάνει τα 260 Nm ενώ στις 4.000 rpm διαμορφώνει την συνολική ροπή στα 900 Nm. Την σύζευξη του V8 με τον σερβοκινητήρα αναλαμβάνει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και όπως γίνεται αντιληπτό μιλάμε για ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα με δυνατότητα απομόνωσης της ΜΕΚ και καθαρή E-mode ηλεκτροκίνηση (όπως στην διάταξη των Porsche/VW). Στην φάση E-mode η κίνηση μόνο με ηλεκτρική ενέργεια αρκεί για απόσταση 10 km, σύμφωνα με την McLaren.

Ferrari, γεύση από F150!

Αξίζει να σημειωθεί πως τα συστήματα IPAS και DRS επιλέγονται από τον οδηγό πιέζοντας τα αντίστοιχα μπουτόν στο τιμόνι. Η συστοιχία μπαταριών που βρίσκεται πίσω από τις πλάτες οδηγού/συνοδηγού για καλύτερο «ζύγισμα» έχουν βάρος 96 kg και είναι υγρόψυκτες. Μάλιστα, υπάρχει η δυνατότητα plug-in φόρτισης σε 2 h ενώ η εταιρία συστήνει ο φορτιστής να παραμένει στο γκαράζ για να μην υπάρχει πρόσθετο βάρος στο αυτοκίνητο!

  • 651541_mclaren_p1_castelloli_dec2012-028-edit-2

  • 651543_p1-engine

  • 651548_mclaren_p1_castelloli_dec2012-030

  • 651549_wheel_buttons_1a_ipas_b

  • 651542_boostoff-withlabels-no-pedal

Exit mobile version