Η ιαπωνική εταιρία δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για το υβριδικό της concept το οποίο τελικά θα αποδίδει 425 άλογα!
Όπως και να ‘χει, το Hybrid-R είναι ένα πράγματι ενδιαφέρον concept μιας και επαναφέρει την ιδέα της χρήσης υπερπυκνωτή αντί για μπαταρίες. Και όταν στην Toyota καταπιάνονται με κάτι τότε αυτό σημαίνει πως ο Elon Musk κάτι ήξερε όταν φώναζε πως το μέλλον κρύβεται στους super capacitors (υπερπυκνωτές). Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Κατά την επιβράδυνση η πολικότητα των δύο ηλεκτροκινητήρων αντιστρέφεται ώστε να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια η οποία αποθηκεύεται στον υπερπυκνωτή. Σε σχέση με μία μπαταρία NiMH (νικελίου-μετάλλου), ο super capacitor είναι πολύ ελαφρύτερος, χωρά περισσότερη ενέργεια και την αποθηκεύει/εκφορτίζει πολύ πιο γρήγορα. Κάτι που είναι ιδιαίτερα βολικό για αγωνιστικά σε πίστα.
Εδώ να πούμε πως υπάρχει και ένας 3ος ηλεκτροκινητήρας ισχύος 44 kW ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στον 4-κύλινδρο και το 6-τάχυτο σειραϊκό κιβώτιο και λειτουργεί σε δύο φάσεις: τροφοδοτώντας με ενέργεια τον υπερπυκνωτή κατά την επιβράδυνση ενώ αντίθετα κατά την επιτάχυνση δίνει επιπλέον boost στους πίσω ηλεκτροκινητήρες.
Το boost θα γίνει μόνο όταν η ισχύς που περνά στους εμπρός τροχούς γίνει υπερβολική και όπως γίνεται κατανοητό ο 3ος ηλεκτροκινητήρας έχει αντισταθμιστικό ρόλο, κάτι σαν ένα είδος «traction control and balance» ανάμεσα στους δύο άξονες κατανέμοντας την ροπή. Όπως και εσείς, έτσι και εμείς αναμένουμε για περισσότερες εικόνες αλλά και βίντεο που θα μας δείχνουν με αναλυτικότερο τρόπο την λειτουργία του συστήματος. Για αυτό μείνετε δικτυωμένοι στο caroto.gr!