Η ZF σε συνεργασία με την Levant Power εξελίσσουν ένα επαναστατικό τύπο ανάρτησης που θα ανακτά την χαμένη κινητική ενέργεια των αμορτισέρ!
Λίγο πολύ τα συστήματα που ανακτούν την χαμένη κινητική ενέργεια -που αναλώνεται σε θερμική- κατά την επιβράδυνση τα γνωρίζετε τόσο από τους αγώνες όσο και από διάφορα μοντέλα παραγωγής. Αλλά υπάρχουν και άλλες παρόμοιες ιδέες που μπορούν να ανακτήσουν ενέργεια και να εφαρμοστούν σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου όπως η ανάρτηση.
Φυσικά, από την στιγμή που η ZF υποστηρίζει την πατέντα της Levant το πράγμα σοβαρεύει με την εταιρία να μιλά για μαζική παραγωγή του GenShock σε μερικά χρόνια. Το πρωτότυπο της κοινοπραξίας αποτελείται από μία μονάδα ελέγχου, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή ηλεκτροϋδραυλική αντλία με οδοντωτούς τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας που ελέγχεται από την μονάδα κινεί την αντλία η οποία ρυθμίζει την ροή του λαδιού στο θάλαμο του αμορτισέρ.
Πέρα όμως από τον ρόλο της αντλίας στην λειτουργία της ενεργής απόσβεσης (δηλ. ενεργών αμορτισέρ τύπου CDC ή Continuous Damping Control), υπάρχει και η αντίστροφη λειτουργία της σαν γεννήτρια μετατρέποντας την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική που διοχετεύεται στο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου για να καταναλωθεί και να μειώσει την κατανάλωση και συνεπώς την περιβόητη πια εκπομπή CO2.