Μία plug-in υβριδική έκδοση του Golf τέλη του χρόνου θα πλαισιώσει τις υπάρχουσες εκδόσεις GTI και GTD…
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο αλλά σύμφωνα με πληροφορίες μας το Golf GTE θα συνδυάζει κινητήρα 1.4 TSI με 150 ίππους με ηλεκτροκινητήρα 80 kW (109 PS). Χάρη στις μπαταρίες 8,8 kWh η θεωρητική αυτονομία θα φτάνει τα 70 km ενώ χάρη στην παράλληλη διάταξη (με μηχανισμό αποσύμπλεξης του TSI, όπως στο Audi Q5 Hybrid) θα επιτρέπεται καθαρά ηλεκτροκίνηση με ταχύτητα πάνω από 100 km/h.
Ακόμη πιο εντυπωσιακά ακούγονται τα νούμερα της μέσης τυποποιημένης κατανάλωσης στα 1,25 km/h καθώς και η εκπομπή CO2 στα 35 g/km! Όπως γίνεται αντιληπτό οι απίστευτες τιμές οφείλονται κυρίως στην δυνατότητα ηλεκτροκίνησης του Golf GTE για μεγάλη απόσταση καθώς αυτές -μαζί με την εκπομπή ρύπων– υπολογίζονται με τον απαρχαιωμένο πλέον κύκλο NEDC.