Οι δύο εταιρίες μελετούν την μείωση του κόστους των υβριδικών συστημάτων μέσω της μείωσης της τάσης λειτουργίας από τα 400V στα 48V.
Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, η Schaeffler επικεντρώνεται στην μείωση της τάσης λειτουργίας των υβριδικών συστημάτων η οποία επιφέρει περεταίρω μείωση του κατασκευαστικού κόστους. Σε συνεργασία και με την Continental, οι δύο εταιρίες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V (από 400V) και θα είναι συμβατό με την χρήση μετασχηματιστή (inverter) με το κλασικό δίκτυο 12V των απλών αυτοκινήτων.
Σε βάθος περίπου μίας πενταετίας, η μείωση των υβριδικών συστημάτων στα 48V αναμένεται να συναντήσει την αύξηση των κλασικών 12βολτων, μιας και οι απαιτήσεις των συστημάτων ασφαλείας και άνεσης που διαθέτει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αυξάνονται σε αριθμό αλλά και απαιτήσεις σε ενέργεια.