Η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε πως το συμβόλαιο της με την Toyota αναφορικά με την προμήθεια μπαταριών ολοκληρώνεται οσονούπω δίχως οψιόν ανανέωσης.
Απλά, φανταστείτε ένα range extender όχημα όπου ο επαυξητικός κινητήρας δεν είναι ένας βενζίνης αλλά οι κυψέλες καυσίμου. Οι οποίες για να γεμίσουν με υδρογόνο χρειάζονται περίπου 3 λεπτά της ώρας σε αντίθεσή με ένα BEV που φορτίζει το λιγότερο σε μισή ώρα με ταχυφορτιστή και σε 7-8 ώρες σε κανονικό δίκτυο. Ναι, αλλά υδρογονάδικα που βρίσκει κανείς; Ενώ πρίζα μπορείς να βρεις οπουδήποτε; Θυμάστε το πόρισμα της έρευνας του αμερικανικού υπουργείου μεταφοράς; Τι μπέρδεμα!