Πόσα χρήματα θα πρέπει να διαθέσει κανείς για να αποκτήσει ένα μονοθέσιο ίδιο με αυτό που οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 αγωνίζονται για τη δόξα και το …μεροκάματο;
Μία ερώτηση-παγίδα καθώς δεν αφορά στα σημερινά μονοθέσια, ούτε καν στα προπέρσινα. Μιλάμε για παρωχημένα μονοθέσια με ηλικία πάνω από μια δεκαετία που στην καλύτερη των περιπτώσεων έχουν κι ένα pedigree, που καθορίζεται από τον οδηγό τους, από τη συμμετοχή τους σε αγώνες και από τις θέσεις που είχαν τερματίσει.
Στην πιάτσα των ιστορικών μονοθεσίων υπάρχουν διαθέσιμα και πιο παλιά, με εξίσου πλούσιο αν όχι και πλουσιότερο pedigree, όπως π.χ. μια Brabham BT20-Repco του 1966, η οποία εκτιμάται γύρω στις 700.000 ευρώ ή η Bugatti T35B που είχε κερδίσει τον πρώτο Γκραν Πρι στο πριγκιπάτο το 1929 και κοστίζει περίπου 1.000.000 ευρώ ή η Lancia D50 με τα χαρακτηριστικά πλευρικά ρεζερβουάρ, που είναι επίσημη ρέπλικα του μονοθεσίου του 1954 και κοστολογείται γύρω στις 900.000 ευρώ.
f1-cars-to-buy-1-ferrari-f1-89
f1-cars-to-buy-2-ferrari-f1-89
f1-cars-to-buy-3-ferrari-f1-89
f1-cars-to-buy-4-ferrari-f1-89
f1-cars-to-buy-5-renault-re30b
f1-cars-to-buy-6-renault-re30b
f1-cars-to-buy-7-renault-re30b
f1-cars-to-buy-8-renault-re30b
f1-cars-to-buy-9-tyrrell-10-ford
f1-cars-to-buy-91-tyrrell-10-ford
f1-cars-to-buy-92-tyrrell-10-ford
f1-cars-to-buy-93-tyrrell-10-ford
f1-cars-to-buy-94-brabham-bt20-repco
f1-cars-to-buy-95-brabham-bt20-repco
f1-cars-to-buy-96-brabham-bt20-repco
f1-cars-to-buy-97-brabham-bt20-repco
f1-cars-to-buy-98-bugatti-t35b
f1-cars-to-buy-99-bugatti-t35b
f1-cars-to-buy-991-bugatti-t35b
f1-cars-to-buy-992-bugatti-t35b
f1-cars-to-buy-993-lancia-d50
f1-cars-to-buy-994-lancia-d50
f1-cars-to-buy-995-lancia-d50
f1-cars-to-buy-996-lancia-d50