Ιαπωνικό λανσάρισμα για το υβριδικό Nissan X-Trail
Nίκος Ι. Mαρινόπουλος
Στην Ιαπωνία κυκλοφόρησε η υβριδική εκδοχή του X-Trail με δίλιτρο βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική ισχύ στα περίπου 188 άλογα…
Η Nissan αποκτά την πρώτη της υβριδική εκδοχή στα SUV μέσω του X-Trail Hybrid, με παράλληλη διάταξη. Ουσιαστικά, ανάμεσα στον δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα (147 PS / 207 Νμ) και το αυτόματο κιβώτιο Xtronic, παρεμβάλλεται ένας ηλεκτροκινητήρας 30 kW (41 PS) με ροπή 160 Nm. Θεωρητικά, στα παράλληλης διάταξης συστήματα η μέγιστη ισχύς είναι η αθροιστική, όπως συμβαίνει και στους πρωτεργάτες αυτού του layout (την Honda).
Αξίζει να σημειωθεί πως την μετάδοση αναλαμβάνει σύστημα IDCC (Intelligent Dual Clutch Control) με δύο συμπλέκτες, ώστε σε υψηλές ταχύτητες χαμηλού φορτίου να επιτρέπεται cruising μόνο με τον ηλεκτροκίνητρα (και να απομονώνεται εντελώς ο συμβατικός βενζίνης). Δείτε εδώ μία παρόμοια παραλλαγή του Honda Vezel Hybrid (του νέου HR-V για την Ευρώπη).
Κάτω από το χώρο αποσκευών υπάρχει συστοιχία μπαταριών λιθίου-ιόντων, ενώ η Nissan δηλώνει πως το υβριδικό X-Trail εκπέμπει 75% λιγότερο NOx και NMHC (οξείδια του αζώτου και μη μεθανιούχους υδρογονάνθρακες) με μέση κατανάλωση στα 4,8 lt/100 km (μετρήσεις βάσει κύκλου JC08). Αισθητικά το υβριδικό X-Trail διαθέτει Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από 23.400 δολάρια, ενώ η εισαγωγή της εν λόγω έκδοσης στην Ευρώπη δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την σχετική δοκιμή του ντίζελ X-Trail.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.