Η γερμανική εταιρία προβλέπει πως ηλεκτρονικά και ψηφιακά στοιχεία εξοπλισμού στο σύγχρονο αυτοκίνητο θα έχουν την ίδια βαρύτητα με την απόδοση των κινητήρων…
«Έως το 2020 το 50% της αξιολόγησης ενός πελάτη για ένα μοντέλο θα εξαρτάται από την διασύνδεση, τις εφαρμογές, τα λογισμικά, τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και τις ψηφιακές δυνατότητες που προσφέρονται» σχολίασε ο δαιμόνιος Luca de Meo, o υπεύθυνος πωλήσεων στην γερμανική εταιρία, από την έκθεση ηλεκτρονικών στην Σαγκάη. Η Audi είναι ο 2ος μεγαλύτερος κατασκευαστής στην premium κατηγορία και όπως γράψαμε έχει συνασπισθεί με άλλους κατασκευαστές για να εξαγοράσουν τους χάρτες HERE της Nokia με στόχο την χρήση τους στην διασύνδεση του αυτοκινήτου και στην αυτόνομη οδήγηση.
Φυσικά, οι χειρονομίες στο αυτοκίνητο θα συνδυάζονται και με φωνητικό έλεγχο. Και όλα αυτά δεν είναι και τόσο μακρινά, μιας και τέλη 2016 οι κορυφαίες εκδόσεις του ανανεωμένου Golf (θα συνδυάζει τρεις οθόνες με πέντε αισθητήρες, η τωρινή touch-screen θα αντικατασταθεί από μία μεγαλύτερη 13 ιντσών, ενώ ο πίνακας οργάνων θα είναι φουλ ψηφιακός) θα διαθέτουν σύστημα infotainment με υποστήριξη χειρονομιών (gesture control). Επίσης, πολύ νωρίτερα, τέλη του έτους, θα δούμε πολυτελή μοντέλα να έχουν gesture control, όπως η νέα Σειρά 7 της BMW.
