Euro NCAP για τα Mazda MX-5, Opel Karl και Hyundai Tucson

EURONCAP-10-2015-91-HYUNDAI-TUCSON

Στις τελευταίες δοκιμές αξιολογήθηκαν τα Mazda MX-5, Opel Karl και Hyundai Tucson, εκ των οποίων τα δύο πρώτα με 4 αστέρια και ο διάδοχος του iX35 με την ανώτατη διάκριση των 5 αστεριών!

Το Opel Karl  δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από 4 αστέρια, καθώς ο αερόσακος δεν μπόρεσε να αναπτύξει πλήρη πίεση στην offset μετωπική σύγκρουση. Στη φουλ μετωπική το dummy (ανδρείκελο) «γλίστρησε» κάτω από τη ζώνη με αποτέλεσμα τα γόνατά του να χτυπήσουν στο ταμπλό, ενώ ο συνοδηγός παρουσίασε αυξημένες τιμές επιβαρύνσεων στην περιοχή του θώρακα. Το ίδιο ίσχυσε και στην πλευρική σύγκρουση σε κολώνα, ενώ οι μηχανικοί του οργανισμού χαρακτήρισαν ανεπαρκή την προστασία έναντι των τραυματισμών του αυχένα που παρέχουν τα προσκέφαλα του Karl στην περίπτωση σύγκρουσης από πίσω. Κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις υπήρχαν και για την προστασία των παιδιών, ενώ και εδώ η αποτίμηση του εξοπλισμού ασφαλείας ήταν 64%.

Το σκορ του Hyundai Tucson στον τελευταίο τομέα ήταν σαφώς μεγαλύτερο, ενώ οι παρατηρήσεις των ειδικών του Euro NCAP, που αφορούσαν ελαφρώς αυξημένες καταπονήσεις στην περιοχή του θώρακα στην πλευρική σύγκρουση με κολώνα και την πολύ σκληρή δομή του καπό στην προστασία των πεζών, δεν του στέρησαν τα 5 αστέρια.

Το Mazda MX-5 -ενδεχόμενα τα 4 αστέρια να ισχύουν και για αναμενόμενο Fiat 124 Spyder από τη στιγμή που βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο και έχουν τον ίδιο εσωτερικό διάκοσμο- παρουσίασε ένα θέμα με τον αερόσακο οδηγού στην offset (50% επικάλυψη) μετωπική σύγκρουση. Ο αερόσακος δεν μπόρεσε να αναπτύξει πλήρη πίεση με αποτέλεσμα το κεφάλι του οδηγού να βρει στο τιμόνι. Παρόλα αυτά ο κίνδυνος τραυματισμού παραμένει περιορισμένος, ενώ κίνδυνος υφίσταται και για τον κορμό του οδηγού στην πλευρική σύγκρουση σε κολώνα. Κατά τα άλλα το MX-5 τα πήγε πολύ καλά στην προστασία των πεζών χάρη και στο ενεργό καπό του, το ίδιο ισχύει και για τις δοκιμασίες με παιδικό κάθισμα, ενώ στον εξοπλισμό ασφαλείας πέτυχε το 64% της μέγιστης δυνατής βαθμολογίας.

  • euroncap-10-2015-1-mazda-mx-5

  • euroncap-10-2015-2-opel-karl

  • euroncap-10-2015-3-hyundai-tucson

  • euroncap-10-2015-4-mazda-mx-5

  • euroncap-10-2015-5-mazda-mx-5

  • euroncap-10-2015-6-mazda-mx-5

  • euroncap-10-2015-7-opel-karl

  • euroncap-10-2015-8-opel-karl

  • euroncap-10-2015-9-hyundai-tucson

  • euroncap-10-2015-91-hyundai-tucson

Exit mobile version