«Μια συζήτηση μπορεί να γίνει πολύ πιο εποικοδομητική όταν κρατάς ένα όπλο στο χέρι» είχε πει κάποτε ο Καπόνε…
Στην περίπτωση του dieselgate και σε ότι αφορά τις ΗΠΑ, προφανώς το… όπλο το κρατά η EPA, το εκεί γραφείο προστασίας περιβάλλοντος. Και δεν θέλει πολύ για να μαντέψετε ποιον έχει απέναντί της, μιας και η EPA ήταν αυτή που σε μέτρησή της διαπίστωσε συμπωματικά τις αποκλίσεις στις εκπομπές NOx (δείτε εδώ το χρονικό του σκανδάλου). Έτσι, σε ρόλο διαπραγματευτή -που «σημαδεύει» τον όμιλο VW με χιλιάδες καταγγελίες που θα έχουν ως συνέπεια δισεκατομμύρια ευρώ- η EPA και οι σχετικές αμερικανικές αρχές, προτείνουν… άφεση αμαρτιών!
Για αυτό και στα επόμενα χρόνια θα δείτε τα λογότυπα TDI να μην πολύ-προβάλλονται και τα σχετικά της ηλεκτροκίνησης (π.χ. e-tron) να γίνονται της μόδας. Έτσι, για να μην λένε οι κακές οι γλώσσες πως ορισμένοι κατασκευαστές δεν ενδιαφέρονται για την προστασία του περιβάλλοντος. Έστω και αν έχουν περάσει περίπου 5 μήνες από το σκάνδαλο και ακόμη να μην έχει τεθεί επίσημα σε εφαρμογή μία τεχνική λύση…
Πάντως, ο ίδιος ο Wolfgang Schäuble ειχε δηλώσει πως «η Volkswagen δεν θα είναι ποτέ πια αυτό που ήταν»! Αλήθεια, εσείς τι άποψη έχετε για το dieselgate; Τι οφείλει να κάνει ο όμιλος VW για να επανορθώσει και στην Ευρώπη;